Szerintetek meglehetne tölteni egy belföldi járatot? Többi lent!
Meg_lehetne tölteni? Erre már meg is van a válasz. Piacgazdaságban élünk, ahol a szereplők folyamatosan a piaci réseket kutatják. Amit írsz, az is terítékre került számos alkalommal, de -és ez a lényeg- az előzetes számítások alapján egyszerűen nem érné meg. Ezért nincs belföldi járat. A lehetséges piaci szereplők erős marketinggépezetük ellenére sem vállalták be. Nem azért, mert nem jutott eszükbe, hanem mert _nem érné meg_
Tehát ha megtérülő vállalkozás lenne, akkor már rég létezne. Ez van. Ha valakik értenek ehhez, akkor azok maguk a légitársaságok.
nem hiszem....egy debrecen sármellék járatot esetleg szezonban hetente meg lehetne tölteni de máskor nem megy arra senki...
a kérdés hogy van-e napi 40-50 ingázó pest és debrecen között...feltehetőleg van, de:
autóval olcsóbb és nem lassabb mint géppel szóval...miért is?
A BP-Bécs ráhordó járat -- ha úgyis Bécsből repülsz tovább akkor miért ne repülővel.
Belföldi járattal az a baj hogy a) ráhordó járatnak nincs értelme mert nincs légitársaság aminek BP lenne a hubja mint az Austriannak Bécs b) nagy általánosságban 3-4 óra vezetésnél távolabbi célokra érdemes repülni ehhez Magyarország egyszerűen kicsi. Debrecen-Győr az ahol már érdemes lenne valamiben gondolkodni esetleg de ha valaki ilyesmit indítana azt inkább Bécsbe tenné, onnan van busz Győrbe... és akkor Bécs minden előnye meglenne.
Úgy emlékszem volt BUD-DEB járat, de nem érte meg fenntartani, ezért nincs most.
Ez nem egy óriás ország, ahol az autó-vonat-busz ne tudna mindent megoldani, és nem is az USA, ahol vécére is repülővel járnak.
Én is örülnék neki, mert jobb lenne fél órát repülni Debrecenbe három óra vonatozás helyett, de szerintem ez nem fenntartható.
A belföldi járatokat logikusan nem az használná aki Pécsről szeretne Budapestre utazni, hanem aki átszáll. Tehát a belföldi járatok lényege hogy az utazók eltudjanak repülni a végső úti céljukhoz. Így pl. Londonból ellehetne jutni átszállással Pécsre. Ez sok országban működik, elrepülsz a legnagyobb reptérre onnan pedig regionális járattal kisebb városokba. Ha pl. érkezik 10 gép mindegyiken mondjuk 150 utas, az már 1500 utas. Ezek közül biztos vannak olyanok szép számmal akiknek nem Budapest az úti céljuk.
A gond csak az, hogy nincs légitársaságunk aki kiépítené a regionális járatokat. Wizzair nem átszállós légitársaság A-ból B-be szállít, nem A-ból B-be C keresztül.
Romániában azért jóval nagyobbak a távolságok, mint itthon, a szlovákoknál meg nincsenek nagyon autópályák kiépítve, Pozsony és Kassa között közúton Magyarországon keresztül gyorsabb eljutni, ezért van belföldi járatuk is valószínűleg.
Debrecen-Sármellék nyáron akár működhetne is, biztos lennének sokan akik már csak az élmény kedvéért utaznának egyet. Kérdés, hogy ezt milyen légitársaság vállalná be, így hogy nincs Malév.
Győrrel, Péccsel kapcsolatban meg annyit, hogy valószínűleg előbb lenne járat Londonba, Berlinbe, vagy Münchenbe, mint Pestre..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!