Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » A Debreceni Nemzetközi Repülőt...

A Debreceni Nemzetközi Repülőtérről miért nem közlekedik Japán és Kína között repülőgépjárat?

Figyelt kérdés

Nagyon sok kínai és japán külföldi egyetemista jár Debrecenbe egyetemre orvostanhallgatónak is meg más karokra is. Van amikor hazamennek az országukba. Nyári szünetre van aki haza megy ,van aki itt marad. Viszont tudni kell,hogy ezek mindannyian nem lovaskocsival meg busszal jöttek hanem repülővel. Az egyik jó barátom pont kínai (ugyanis én is egyetemre járok) és vizsgaidőszak után haza szokott menni őszi és mondta,hogy el kell vonatoznia Budapestre. A pesti reptérről el kell menni Londonba British-el és onnan indul a kínai gép. Szóval bonyolult.


Debreceni reptér nagyon nagyot ugrott,mert már sok felé megy wizz gép,na jó nem annyira sok de jónéhány helyre. Hétfőtől indul a Lufthanza München járata is Debrecenből ráadásul a ryanair is tervezi hogy Dublin -Debrecen között legyen járat.


Szóval szerintem Kínai és Japán járatokat is lehetne innen indítani mert könnyebben haza tudnának menni helyből Debrecenből a diákok emellett nem csak diákok utaznának hanem mindenki aki menni akar pl. Kínába.


7-8 óra lenne az út.


Miért nem indítanak ilyen járatokat? Miért csak tanyákra terveznek Debrecenből járatokat,hogy Malmő meg Brüsszel stb.


Volna rá igény.



2016. ápr. 6. 14:49
 1/10 anonim ***** válasza:
Akkora igèny nem lenne hogy akàr csak heti egy nagy gepet megtöltsön. Aki Japanba megy, az Pestről indul es valamelyik euròpai repteren szall àt. Debreceni reptèr közel sem nemzetközi jelentősègű. Meg LisztFerenc repteren sincs japàn jàrat, csak kìnai. A legitàrsasàgok alaposan felmèrik a helyzetet, ha valahonnan nyitnak jaratot.
2016. ápr. 6. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%

Debrecenbol nem kozlekedhet Japan es Kina kozott gep, mert a Japan es Kina kozott kozlekedo gep, az Japan es Kina kozott kozlekedik :).

Amugy pedig par tucat egyetemista miatt hagyomanyos legitarsasagnak (ugye ok sokkal tobb koltseggel dolgoznak mint a wizzair pl.) nem erne meg ilyen hosszu es draga utat fenntartani. A wizzair es tarsai pedig nem ilyen utakrol szolnak.

2016. ápr. 6. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

Az a rengeteg hallgató maximum pár száz fő, Debrecenben összesen 4000 külföldi hallgató van, legtöbben az orvosin.


Egy interkontinentális útra képes repülő kapacitása min. 160-180, de inkább 200-250 fő. A legritkább járatsűrűség a heti 1. Szerinted hazaugrana a sok kínai minden hétvégére, alkalmanként 150-200-at kiperkálva a jegyekre?

2016. ápr. 6. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

Ezt külföldi hallgató mondta,hogy jó ötlet lenne nem én. A másik külföldi meg bólogatott rá,hogy "aha igen,jó ötlet lenne."

Már nem egy ember van aki szerint jö ötlet lenne és lenne még biztos több külföldi is aki szerint jó ötlet lenne.

2016. ápr. 6. 15:42
 5/10 anonim ***** válasza:
2 kulfoldi hallgato, de meg 200 se toltene ki egy ilyen ut kapacitasat ugy hogy neg is erje azt uzemeltetni. Plane Debrecenbol, ami olyan messze van meg a valoban nemzetkozi repuloterre valastol mint Debrecen a vilagvarostol. De most nezzunk inkabb szamokat. Valaki irta, hogy 4000 kulfoldi hallgato van. Mondjuk ebbol ha minden masodik kinai akkor van mondjuk 2000 kinai hallgato felteves szintjen. Ebbol a 2000bol kizart hogy mind mondjuk Pekingbe menjen. Akkor most ezert rogton legyen Peking, Shanghaj, Guangzho kozvetlen jarat is? Tehat ha Pekingbe lenne jarat de o Guangzhoban lakik akkor is at kell szallnia. Akkor meg mar tok mindegy hogy Londonban vagy Pekingbe szall at. Az meg a masik hogy ebbol a 2000 hallgatobol hanyan engedhetik meg maguknak hogy hazamenjenek gyakran? Havonta egyszer se tudnanak megtolteni egy gepet.
2016. ápr. 6. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:

Értem én.

Én elgondolkodnék ezen,mert debreceni vagyok és tényleg sok-sok külföldi van.

Kisebb repülőgépből is ki lehetne hozni pl heti 1-2 járatot.

Airbus a320-ból vagy b737-ből.

Tudom,hogy ezeknek nincs akkora nagy hatótávolsága csak 3-4 ezer km-nyi de technikai megállással meg lehetne oldani ,hogy megállna pl. Dubai vagy Doha reptereken.

2016. ápr. 6. 17:04
 7/10 anonim ***** válasza:
Azért, mert pár egyetemista szerint jó ötlet lenne (persze, hogy szerintük jó ötlet lenne, hiszen így kényelmesebb lenne nekik) még fognak indítani járatot. A légitársaságok dolgozói nem hülyék, valószínűleg jobban tudjak mi éri meg és mi nem.
2016. ápr. 7. 00:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
még nem fognak*
2016. ápr. 7. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

"Az A350-900 és a Boeing 777-9X minden más repülőgéptípusnál hatékonyabban repül 100 utaskilométerre jutó kerozinfogyasztás szempontjából. A megrendelés összhangban áll a vállalat azon törekvésével, hogy a legújabb technológia megvásárlásával kímélje a környezetet. Az 59 új repülőgép átlagosan 2,9 liter kerozint fogyaszt majd egy utasra és 100 megtett kilométerre vetítve" (nem kamu cikk, repülőgépes oldalról szedtem.


Egyszerű matematika az egész: 3 liter kerozin 1.500 ft körül van (most néztem utána, csak nagy vonalakban számolok)

Ha egy utasra vetítve ennyi, akkor egy 300 fős Airbus-nál 100 km megtétele 300 x1.500= 450 ezer ft.

Ahhoz, hogy csak Magyarországról kimenjen a repülő, már 200 km-ről beszélünk, ami megközelítőleg 1 millió ft-ba kerül.

Budapest - Tokió távolság 9.045 km. és onnan vissza is kell jönni, tehát a duplája nyugodtan számold ki, mennyi.

Nem járok egyetemre, de ezt még én is ki tudom számolni, hogy ez baromira nem érné meg nekik.


Arról nem beszélve, hogy a fapados repülők többek között pont azért fapadosak, mert az az egyik ismérvük, hogy rövid távra repülnek.


" Miért csak tanyákra terveznek Debrecenből járatokat,hogy Malmő meg Brüsszel stb"


Ne is haragudj, de ez a mondatod meg egyenesen bicskanyitogató: Debrecen jobban tanya, mint Malmő meg Brüsszel - ennyire azért nem kell megjátszani az agyadat.

2016. ápr. 7. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Még Budapestről sincs Japánba járat. Egyébként hoszabb távokra nagyobb gépeket lehet indítani, amelyeknek a felszállópálya hossza sem lenne elég Debrecenben.
2016. ápr. 9. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!