Miért mennek a magánrepülőgépek még a sima nagy személyszállító gépeknél is magasabban?
A személyszállító gépek általában 10-11 ezer méter magasan mennek,a legmagasabbra is ,ha emelkednek 12 ezer méter. De a kisebb kis cessna meg sorolhatnánk általában 13 ezer m magasan de előfordul,hogy 14 ezer m magasan mennek. Ezeket miért küldik olyan magasra?miért nem mennek azok is csak 10-11 ezer m magasan?
Ráadásul kis gépek és igen negy távot is mennek. Még elmennek Londolból Los Angelesig is.
Butasag amit irsz, kevered a merfoldet meg a kilometert.
A Boeing 747 utazo magassaga 35000 lab, vagyis kb. 11ezer meter.
A Cessna meg kepes felmenni max kb. 13500 labra, vagyis kb. 4100 meter.
A kis egymotoros Cessnak, peldaul a 172 Skyhawk 687 nautical merfoldet tud elmenni egy tank benzinnel. Ehhez kepest Los Angeles London tavolsaga 4735 nautical merfold.
Nezd meg jobban honnan szeded az infodat, mert santit... ;)
Nem mondd butasagot egyaltalan...csak nem a 172esre gondolt...
Azer repulnek mer ugy vannak tervezve, kicsi es nagy hatotavolsagu...magasan gazdasagos.
"csak nem a 172esre gondolt... "
"De a kisebb kis cessna" - ja bocs de en ebbol egyaltalan nem az 525-re kovetkeztettem... de ugy latszik a kerdezo igen, mert ez tenyleg tud igen magasan repulni, de a mindossze 1500 nm-os hataskorevel soha nem teszi meg egyhuzamban a London LA tavolsagot...de meg a Citation X sem kepes erre.
Na de azért egy Gulfstream G650-es simán elmegy 12-13 ezer km-t (London-Los Angeles meg még 10ezer sincs)
..és akár 15.500m-en is repül.
"De a kisebb kis cessna"
"Gulfstream G650"
szerintem a kerdezo nincs tisztaban azzal, hogy pontosan mire is kivancsi...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!