Miért nem kaptam emailt?
Sziasztok!
Ma 2 foglalásom volt a Ryanairnél, előbb az odautazást foglaltam, majd másik városból a visszautat. (Tehát külön történt a 2 út foglalása) A visszaútról (noha azt foglaltam később) már kaptam visszaigazoló emailt, de az odaútról nem. Annak számát sem tudom. Pedig eljutottam a foglalás végéig az oldalon. Mit tegyek, várjak még vagy lehet hogy nem sikerült a foglalás?
Köszönöm előre is a válaszaitokat!
írj a ryainairnek közvetlenül, írd meg nekik hogy mi történt. Hasonló esetben 1 órán belül kaptam választ (ez 8 éve volt) azóta változhatott a hozzáállásuk.
Már lehet e-mail cimük sincs, akkor nincs mese telefonálni kell.
Vagy még jobb ha azóta nem zártad be a böngésződet akkor csak kattintgass vissza-vissza amíg meg nem látod az első foglalás ablakát :)
Két dolgot tehetsz, fölmész a ryanair oldalára, és a foglalásaim menüben megkeresed a foglalásodat. Ha a kódot nem is tudod, arra csak emlékszel, milyen emailre foglaltál, vagy milyen kártyaszáémmal, honnan és hova.
Ha ott látod a foglalásodat, akár az emailt is újraküldheted.
Ha nem, akkor írj a chatre. Ott van a weblapjukon.
Csak egyet ne próbálj kérlek, emailt írni nekik. Az nem fog menni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!