Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Online fizetésről is kell...

Online fizetésről is kell visszaigazolást kapnom a Wizzairnél?

Figyelt kérdés

Azt olvastam, hogy lehet fizetni online fizetésre alkalmas bankkártyával, hitelkártyával illetve banki átutalással, de ha 5 napig nem érkezik vissza igazolás hívjuk az ügyfélszolgálatot.

Én a foglalásnál kiválasztottam az online fizetést, megadtam a bankszámlám adatait, nem írtak ki utána semmi olyat, hogy levonják ezt a pénzt a kártyámról, csak az otp online fiókomban láttam, hogy levonták az összeget, viszont nem küldtek csak a foglalásról visszaigazolást.

Ez így rendben van? A wizzair.hu-n hogyha belépek a felhasználómmal azt írja ki státusznak, hogy megerősítve.

Köszönöm a segítséget!



2014. szept. 4. 17:49
 1/5 anonim ***** válasza:
Leírtak alapján ki van fizetve a jegy. A foglalásról ha visszaigazolást kapsz az jelenti szerintem amit az elején írtál: "...de ha 5 napig nem érkezik vissza igazolás hívjuk az ügyfélszolgálatot."
2014. szept. 4. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Hát remélem:) Köszönöm!
2014. szept. 4. 20:03
 3/5 anonim ***** válasza:

" megadtam a bankszámlám adatait"


Ne keverd. Te a kártyád adatait adtad meg.



Minden rendben, ne aggódj. A kártyás fizetés azonnali.

Átutalás esetén "tartásban" lenne írva "megerősítve" helyett. Egész addig amíg meg nem kapják a pénzt mert utána természetesen az is "megerősítve".

2014. szept. 4. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Ha megkaptad a visszaigazolást, és az van rajta, hogy "megerősítve", az azt jelenti, hogy kifizetted, és használhatod a jegyet. Magáról a fizetésről 1-2 nappal később szoktak küldeni emailben egy számlát (invoice).
2014. szept. 4. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Már 6 munkanap telt el azóta, hogy levonták a Wizztours a pénzt, de semmilyen számlát nem kaptam róla, a foglalás napján jött egy e-mail múlt hét előtti pénteken, amiben leírták, hogy visszaigazoltak és megadták a foglalási kódom, azóta semmi. Felhívtam őket, de egyáltalán nem segítőkészek... Először azt mondták, hogy nem fogok már semmilyen e-mailt kapni, utána pedig azt, hogy nyugodjak meg, majd kapok (ez a foglalás utáni 5. munkanapon volt). :S
2014. szept. 8. 21:45

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!