Online fizetésről is kell visszaigazolást kapnom a Wizzairnél?
Azt olvastam, hogy lehet fizetni online fizetésre alkalmas bankkártyával, hitelkártyával illetve banki átutalással, de ha 5 napig nem érkezik vissza igazolás hívjuk az ügyfélszolgálatot.
Én a foglalásnál kiválasztottam az online fizetést, megadtam a bankszámlám adatait, nem írtak ki utána semmi olyat, hogy levonják ezt a pénzt a kártyámról, csak az otp online fiókomban láttam, hogy levonták az összeget, viszont nem küldtek csak a foglalásról visszaigazolást.
Ez így rendben van? A wizzair.hu-n hogyha belépek a felhasználómmal azt írja ki státusznak, hogy megerősítve.
Köszönöm a segítséget!
" megadtam a bankszámlám adatait"
Ne keverd. Te a kártyád adatait adtad meg.
Minden rendben, ne aggódj. A kártyás fizetés azonnali.
Átutalás esetén "tartásban" lenne írva "megerősítve" helyett. Egész addig amíg meg nem kapják a pénzt mert utána természetesen az is "megerősítve".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!