Szerettek repülővel utazni?
Regen fiatal koromban elveztem, manapsag mar felnottkent tudom hogy a felnottek rengeteg hibat tudnak elkovetni es a repules sem kivetel. Volt amikor belerepultunk egy viharba es a talcak, felszolgalo kocsik es a legikiserok ossze-vissza repultek. Egy masik alkalommal leszallasnal majdnem felborult a gep. Aztan volt olyan is hogy orakig vartunk mert a szerelok nem tudtak megallitani az olajszivargast a hajtomunel. Volt olyan hogy a beszallo utasok majdnem osszeverekedtek a szemelyzettel mert nem azok nem akartak egy picivel nagyobb "carry on" taskakakat felengedni az utasterbe. Egy hosszu uton 2-3 nehany honapos kiskolyok vegigorditotta az utat, a mamak csak egyugyuen vigyorogtak az idegileg vegetative valt utasokra. Kovetkezo alkalommal az egyik beteg utastol a zart levego es orakig tarto osszezaras miatt tobben iszonyatos leguti fertozest kaptunk. A gepek altalaban hidegek az utasterben, de volt olyan hogy vegig izzadtunk mert nem mukodott az legkondi. Tobbszor kiramoltak a borondjeinket, elloptak egy csomo dolgot beloluk. Maskor elhagytak nehany csomagot es napokba tellett amig visszakaptuk. Szamos alkalommal toroltek a jaratot es lekestunk dolgokrol. Volt olyan is amikor eladtak dupplan a helyunket. Tobbszor elofordult hogy a biztonsagiak visszaeltek a hivatalukkal es tulzasba vittek az ellenorzest, izlestelen tapogatas, duppla ellenorzes amikor mar atmentunk egy biztonsagi zonan stb.
Ha tudok akkor inkabb vezetek, ha 10-12 ora alatt oda tudok vezetni autoval akkor azt valasztom.
Senki nem maceral, rugalmas indulas, kenyelem mert akkor allok meg a pihenokben amikor es ahol akarok. Sokkal tobb dolgot tudok magammal vinni, a magam ura vagyok.
Ez repulovel altalaban igy nez ki: 2 ora vezetes a repuloterre, fizetos parkolas sokszor hetekig, 2 oraval az indulas elott erdemes odaerni, hosszu sorok a check-in es a security helyeken, altalaban kesve indulas utana 2-2 es fel ora kiszamithatatlan repules a repter forgalma es a turbulencia miatt, a leszallas utan hosszu varakozas a csomagokra, kesobb masik sorban allas a berelt autoert, aztan bekecmerges a varosba mert a repuloterek altalaban messze kinn vannak.
Szoval az 1-2 ora amivel egy repulout igy osszehasonlitva rovidebb csak egyszeruen nem eri meg a veszottseget.
Raadasul a parkolas, repulojegyek 2 szemelyre es az autoberles tobb mint haromszor annyiba kerul mint az autoval utazas.
Nem szeretek repulni.
Az oceanon is at lehet kelni hajoval, Miami kornyekerol atvisznek Londonba $350 dollartol, idoigenyes viszont klassz szorakozas, megallokkal a Bahamakon, Virgin es a St. Marten szigeteken. 8 etterem, rengeteg bar, szinhaz, kondi terem, uszoda stb.
Itt a 350 dollaros hajout az Atlanti Oceanon keresztul:
Azért mert gyors szeretem, de magát a repülőutat nem. Állandó várakozás, először befelé, sorban állás, megint várakozás, bent baromi drága minden, majd megint sor a repülőhöz, szűk helyek, kényelmetlen vécé.
Egyszer kifogtam egy román hittérítőt, az ablaknál egy fiatal csaj ült, ez meg közöttünk nyomta 2,5 órán keresztül, hogy Jézus, Jézus, Isten, Jézus. szerencsétlen lány tanulni szeretett volna. Én megúsztam, rögtön az elején levettem, hogy ez a figura túl közvetlen és majd beszélgetni akar, ezért előadtam a nóóó szpííík inglis, így engem békén hagyott. A stewardesekkel se mertem utána beszélni, nehogy meghallja, hogy tudok angolul.
Nálam attól függ, hogy hova megyek. Mikor Japánba mentem, akkor nagyon élveztem, pedig 2 csecsemő is végigbőgte az utat.
Most Ausztráliába mentem(kényszerből), és nagyon fos volt. Az időjárás miatt lekéstem a csatlakozást, éjszakázás a reptéren, eltűnt bőrönd stb. Ráadásul nem is akartam menni.
Összességében azt kell mondanom, hogy nem szeretem a repülést. Főleg azért, amit már mások is leírtak. Túl macerás, túl kényelmetlen.
Nálam is főleg azzal telik az út, hogy várom a kaját. Ha pedig megvolt, akkor várom a következőt(egyébként én szeretem a repülős kaját).
Akkor még ki tudja, hogy kikkel utazol együtt. Nem mindegy, hogy németekkel/svájciakkal/japánokkal, akik azért rendesek, vagy pedig indiaiakkal/arabokkal.
Nálam az az érdekes, hogy régen mennyire élményszámba ment egy 2 órás út Görögországba. Mióta 14-16 órás utakon keringek, kontinensek között, azóta ezeket a fapados utakat szinte nem is tekintem repülésnek, legalábbis nem érzem a "súlyát" a távnak. Például a mostani ausztrál utamnál is így álltam hozzá, hogy valójában Londontól lesz igazi repülés, Bp-ről csak bohóckodás van 2 órán keresztül, nem repülés.
Szerintem nagyon fontos a légitársaság, illetve a repülőtér. A Heathrow-t utálom, de a British Airways sem egy élmény. A Heathrow-n annyi ellenőrző kapu van, hogy az eszméletlen.
Ellenben a zürichi reptér a kedvencem. A társaságok közül a Swissairt és a Lufthansát szeretem.
"Boeingel élmény a felszállás mivel erös gép és nagyon jól gyorsul.Volt szerencsém Dc10el is utazni de az eléggé lagymatag"
#2-es nagy spíler vagy! A kis F70-es nem erős? Vagy egy 318-as?
Kb. olyat írtál, mintha ezt mondanád: jó ez a bringa, lehet tekerni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!