Mi a véleményetek a Lufthansáról, AirFancról, AirCanadáról, Qatar Airlinesról, Emiratesről és a British Airwaysról?
Lufthansa: 4 alkalommal utaztam velük, minden alkalommal maximálisan meg voltam elégedve. 2 európán belüli és 2 tengerentúli utam volt velük.
Air France: Kritikán aluli az utas politikájuk, bár csak egyszer utaztam velük, többet kizárt.
Air Canada: 2 alkalommal repültem velük, kifogástalan fedélzeti ellátás, maximális minőség. (Ez céges út volt, így első osztályon repültem, nem turistán, ezért a turista ellátásról nincs ismeretem.)
British Airways: 16 alkalommal repültem eddig velük, törzsutasuk vagyok, európán belüli járataikkal nem vagyok teljesen elégedett, de a tengerentúli járataikon kifogástalan ellátással, szolgáltatásokkal találkoztam. Barátságos személyzet.
Èn Lufthansaval europán belül utaztam többször, mindig szuper volt, a kislányom bébi volt, kapott mindig játékot stb...
BA-el már nagyon régen repültem többször európában aztán amerikába, de mindig meg voltam elégedve, de közel 10 éve már nem repültem velük.
Emiratessel repültünk egyszer maldívra(átszállással), és meg voltunk elégedve. Ami furi volt, hogy az összes járatra felengednek kisbabával/kisgyerekkel elöre(nem szoktam igénybe venni, mert had futkossanak az utolsó pillanatig), de mikor indulotunk volna dubaiba a lányom már totál fáradt volt és éhes, és már alig vártuk, hogy beülhessünk és elaludjon, de nem engedtek elöre, az utolsóként szállhatttunk fel(mert a jegyünk a babaágy miatt olyan helyen volt), és a lányom már teljesen kivolt. De a styuik nagyon kedvesek voltak.
Én szeretem ezeket a kérdéseket. Tehát most 1-1 ember egy-egy útján esett benyomásai alapján fogsz tájékozódni (itt a legvitásabb kérdések kapnak negyven választ, többet aligha, ez nem fog még egy tucatig sem elmenni) miközben az Interneten százával vannak beszámolók máshol, gyakran fotóval, videóval.
Ráadásul a kérdés értelmetlen: a repjegyről semmi vélemény nincs, mert az rég nincs. A menetrendet lehet hogy Európán belül tudja tartani a légitársaság pl. de transzatlanti utakon nem vagy fordítva. Télen lehet több probléma vagy éppen nyáron. A fedélzet tisztaságában amit nem látsz az a nagy baj, tessék a tálcát és a kezedet fertőtleníteni. Fedélzeti szórakozó eszközök, vigyél tabletet. Étel turistaosztályon mindig elég gyenge, nekem több száz útból a WestJet szendvicse maradt meg egyedül mint emlékezetes pedig sok transzatlanti business utam volt.
Teljesen értelmetlennek tartom a kérdést.
Mert ezek nem autómárkák, hogy az egyik menőbb, a másik meg nem annyira trendi, hanem kb két cég repülőgépeire alapozott fuvarozó cégek. Akik kb ugyanazt adják más-más logóval.
Vannak nagyon apró különbségek. Egészen biztosan más lesz a kaja, más filmek fognak menni a fedélzeten. De több dolog lesz közös, hidd el: például rettentően fogod utálni az utat bármelyiket is választod, mert annyira hosszú lesz.
Szerintem értelmezhetetlen a repülőgép tisztaságára, és a személyzet kedvességére feltett kérdésed, és a pontosság is statisztika, ami a te esetedben nem sokat fog jelenteni.
Valóban, ahogyan az előző válaszadó is elmondta, ár, menetrend. Így kezdj neki, többre jutsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!