Repülőn a biztonsági öv minek?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
azert, hogy menet kozben ha turbulenciaba kerul a gep, ne potyogj ki az ulesbol es tord ki a nyakadat mikor egyenesbe kerul a gep es lezuhansz a plafon magassagabol.
meg lassitaskor sem art ha nem kenodsz fel az elotted levo ules tamlajara.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Utolsó marhaságokat beszél, hisz sok helyen nincs ülésrend és ahol van ott is csereberélik az utasok egymás közt.
Aki már utazott igazán nagy légörvényben az pontosan tudja mire való a biztonsági öv. Nem zuhan le a gép csak úgy, ezt csak a nagyon buta emberek hiszik. Komoly légörvényben is biztonságosan tud haladni. Ellenben öv nélkül előfordulhat, hogy kitöröd a nyakad mert dob egy nagyot a gép és te a plafonba vered a fejed.
Kérdező te utaztál már egyáltalán repülőn?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Volt pár éve egy Denverbe tartó gép amiben az utasok felkenődtek rendesen a plafonra, azt emlegetjük azóta hogy miért kell becsatolni az övet.
A másik amit az emberek irtóra szeretnek csinálni hogy leszállásután felugrálnak amikor még nem lenne szabad. Aztán úgy meglepődnek ha a gép valamiért hirtelen befékez vagy akár már parkolás után is döccen egy jó nagyot...
Végül, lehet hogy egy szabálynak nincs értelme, de mivel szabály, ezért betartjuk. Főleg repülőn.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Eletem elso repuloutjan elobb kapcsoltam ki mint kellett volna, ugy lefejeltem az elottem levo ulest mint a szel.
De volt mar olyan, hogy turbulenciaba kerult gep, benne is volt a hiradoban,hogy akik nem voltak bekotve sulyosan megserultek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kerdezo, gondolom meg nem utaztal repulon. Ha megis, akkor nem volt "szerencsed" komoly legorvenyt megtapasztalni, amikor a gep kepes metereket zuhanni.
Nezd meg ezeket a kepeket, es megerted mi tortenik egy nagyon komoly legorvenyben, es miert jo, hogy az utasok be vannak kotve:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!