Wizz Air-nél hol tudom ellenőrizni, hogy internetes utasfelvétel lett-e kérve a megrendeléskor?
A visszaigazoló e-mailben lévő linkre kattintva csak egy üres oldal jelenik meg "[object Object]" fölirattal...
Köszönöm a válaszokat!
Miért kéne azt ellenőrizni? Értelmetlen a kérdés. Alapból internetes utasfelvétel van ami mindenképp működik. De ha fizettél érte online (vagy drágábban ugyan, de fizetni akarsz érte a reptéren) akkor lehetséges a hagyományos utasfelvétel is.
De ha vettél hagyományos utasfelvételt (értelmetlen pénzkidobás) attól még csinálhatsz online utasfelvételt, mert azt attól még lehet.
amúgy ha a wizzairnél belépsz akkor meg tudod nézni foglalásaidat, hogy vettél-e hozzá reptéri utasfelvételt illetve poggyászt stb vettél-e. Vagy ha akarsz akkor vehetsz ilyesmiket még utazás előtt online, olcsóbb áron, mintha a reptéren vennéd.
Internetes utasfelvétel eleve jár, hiszen hogyan is tudnál különben utasfelvételt csinálni, ezért mondtam, hogy értelmetlen a kérdés. Úgy lenne értelmes, hogy reptéri utasfelvétel lett-e kérve? Mert az nem jár alapból, csak fizetősen.
...azért kellene azt ellenőriznem még idejében, hogy az adott hozzátartozómnak (aki rendelte a jegyet) ne adódjanak nehézségei majd egy idegen ország repterén, egy esetleges hiányosság vagy félreértés miatt... Röviden.
De tfh "Alapból internetes utasfelvétel van". Hogyan nyomtassam ki a beszállókártyát, ha - és most magamat ismétlem - a visszaigazoló e-mailben lévő linkre kattintva csak egy üres oldal jelenik meg "[object Object]" fölirattal?...
"De tfh "Alapból internetes utasfelvétel van"."
Te még mindig nem érted. Nem "tegyük fel hogy" hanem ez tény, nem kell külön kérni.
Visszaigazoló emailben sehova nem kell kattintani.
Szóval utasfelvételt szeretnél csinálni ha jól értem? Megvan a 6 jegyű visszaigazoló kódod? (betűk és/vagy számok vegyesen, de 6 karakter)
Ugye megvan?
Na akkor felmész a wizzair.com oldalra, ott jobb oldalt találod az internetes utasfelvételt. Ott kelleni fog ez a kód és az utas vezetékneve. Beírod, többi szerintem elég egyértelmű lesz. Végigcsinálod, végén tudsz nyomtatni beszállókártyát. Ha az illető utas nincs melletted, akkor mentsd le PDF-ben a beszállókártyát, küldd el neki emailben akár külföldre és akkor ő ott ki tudja nyomtatni, mert ezt vinnie kell magával a reptérre! Ha ez nincs, akkor sincs gond, de akkor reptéri utasfelvételi díjat kell fizetnie a reptéren. Szóval olcsóbb ha megcsináljátok online, akkor csak egy nyomtatót kell keresnie az utasnak.
"ne adódjanak nehézségei majd egy idegen ország repterén, egy esetleges hiányosság vagy félreértés miatt.."
Amire figyelni kell, hogy ilyen ne legyen:
1. csináljátok meg az online utasfelvételt ahogy írtam az előzőben(legkorábban indulás előtt 30 nappal lehet, legkésőbb indulás előtt 3 órával, szóval van rá egy hónapotok) és legyen kinyomtatva a beszállókártya amit utasfelvétel végén tesz lehetővé a rendszer (le lehet menteni PDF-ben későbbi újranyomtatáshoz)
2. pontosan annyi csomagot (vagy kevesebbet) vigyen a reptérre ami befizetett.
Alapból, ha semmi poggyászt nem veszel pénzért külön akkor csak egy kis kézi poggyászt vihet ingyenesen. A nagy kézi poggyászért és a feladott csomagért külön kell fizetni. Ha visz nagy kézi poggyászt akkor nem vihet kicsit, szóval a fedélzetre mindenképp csak EGY darab kézi poggyászt vihet. Mind a nagy kézi poggyász, mint a feladott poggyász lehetősége megvásárolható online olcsóbban, de a reptéren is, csak ott már drágább, kb. kétszer annyi a tarifa.
Ha ezekre figyel és hogy időben kint legyen a reptéren, akkor nem lehet semmi probléma se itthon se külföldi reptéren.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!