A Wizzair alkalmazás lefagyott, mit tegyek?
"A munkamenet lejárt, indítsa újra a foglalást" (csak csomagot akartam hozzaadni meglévő foglalashoz)
- De hiába kattintok rá, csak újra és újra ezt hozza be.
Akkor is, ha az alkalmazást elindítva először a boarding pass-ra kattintok, akkor is visszadob ide. Nem tudom megnézni a meglévő beszállókártyáimat se.
Már kikapcsoltam, újraindítottam a telefont, nem segít.
Ha az alkalmazásadatokat törlöm, akkor törli a beszállókártyákat is?
Másik telefonra megpróbáltam telepíteni, de ott meg nem enged bejelentkezni.
Valamilyen session baja van.
Ezek után nem merem törölni. Most legalább arra rajöttem, hogy a netet kikapcsolva engedi megnézni a beszállókártyákat.
Mondjuk a plusz csomagot még jó lenne hozzáadni...
Globális probléma: [link]
Amíg ez nem oldódik meg, szerintem nem tudsz mit csinálni.
Köszönöm, közben rájöttem.
Legalább nekem már beszállókártyám van.
Utastársam ma tudott volna becsekkolni.
Persze az se biztos, hogy így elindul a járat.
Egyébként megoldódott. Este 11-re helyreállt a rendszer, be tudott csekkolni.
3 perc "késéssel" szálltunk fel és 20 perccel a kiírt előtt landoltunk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!