Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Ryanair appban problémám van...

Ryanair appban problémám van frissítés után?

Figyelt kérdés

Ma frissítenem kellett a Ryanair appot. Frissités után beléptem és eltünt a következő foglalásom, azt írja ki, hogy nem található foglalás.

Számítógépról a ryanair weboldalára belépve viszont ott van.

Járt valaki mostanában így?



#repülés #Ryainair #app frissítés
2024. jún. 14. 15:26
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Nem, de manuálisan mindig hozzá tudod adni a foglalásodat. CSak a kód kell hozzá.
2024. jún. 14. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

Igen,azóta megtettem. És akkor meg is jelenik maga a foglalás, a dátum és a foglalási kód is, de ahogy rákattintok erre a részre, ismét azt írja ki, hogy nincs foglalásom. ( a weboldalukon továbbra is ott van)

Ráadásul nekem eltűnt az appból az a rész is, ahol repjegyeket lehet keresni, foglalni...

Nem értem mi történt, mert ez a mai frissítés eredménye...

2024. jún. 14. 18:12
 3/7 anonim ***** válasza:
0%

Azért tanltál informatikát, hogy megoldjad.

Nem vagy te olyan hülye, ráadásul tudod merre indulj el.

2024. jún. 14. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Mármint én tanultam informatikát? Nem, 65 éves vagyok, mi még nem tanultunk...
2024. jún. 14. 18:36
 5/7 anonim ***** válasza:
0%
Okés, de egyszer már megoldottad a dolgot. Most meg adod a hüylét.
2024. jún. 14. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

5: Együgyűség, rosszindulatúság fájna, ordítanál.


Próbáld meg letörölni, majd újra feltelepíteni az alkalmazást. Ekkor jelentkezz be az email címeddel és a jelszavaddal. Ezután (amennyiben továbbra sem jelenik meg az utazás) menj ahhoz a részhez, ahol hozzá tudod adni az utazásodat az alkalmazáshoz, itt add meg a 6 vagy 5 jegyű foglalási számodat (Reference no.) és az email címedet (amivel foglaltad a repjegyet). Ekkor szerepelnie kellene a repjegynek. Itt tudsz majd 48 órával az utazás előtt becsekkolni.

2024. jún. 15. 01:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

5# Ezeket már megpróbáltam, töröltem is az appot, újra letöltöttem, megcsináltam amit írtál az email címmel és a kóddal. Akkor megjelenik a foglalás, de át van húzva és alá van írva, hogy nincs érvényes foglalásom.

De megoldódott a dolog, mert megnéztem a régi telefonomat, azon is rajta van az applikáció, ott minden rendben van.

Ma este utazunk, ezért volt fontos, hogy megoldódjon a kérdés, de így viszem ezt a régi telefont is magammal.

A segítséget köszönöm, az 5-esel meg nem kell foglalkozni, valóban együgyü lehet szegény és van neki szerintem elég baja :)

2024. jún. 15. 08:27

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!