Utazási irodával megszervezett utazás , ugyan úgy be kell csekkolni online ? Hogyan küldik ki a repülő jegyet illetve a szállodába hogyan igazolhatom majd hogy le lett foglalva az én nevemre?
Ezt én sem értem.
Fizetsz valakinek, hogy megszervezze helyetted az utat és aztán nem tőle kérdezed a részleteket, hanem anonim válaszolóktól.
Fura.
Mindenképp érdemes az utazási irodával egyeztetni, hiszen velük állsz szerződésben, azért fizetsz nekik, hogy elintézzék helyetted a dolgokat - és hogy megválaszolják minden felmerülő kérdésedet, megoldják minden problémádat.
Ideális esetben nem kéne tartanod semmitől, ha minden flottul működik az utazási irodával, akkor ők mindent elintéznek helyetted, időben kiküldik, amit ki kell küldeniük, nincs szükséged semmire, amit nem küldenek és tájékoztatnak minden tennivalódról, amiről nem tájékoztatnak, azzal meg nincs dolgod.
A gond akkor van, ha esetleg ők mégsem jól végzik a dolgukat, valahol hiba csúszik a gépezetbe, elmulasztják kiküldeni amit kellett volna és aztán küzdened kell majd vele, hogy megoldódjon a probléma. Emiatt érdemesebb rákérdezni, tájékoztassanak a dolgok menetéről. Lehetőleg írásban, bizonyítható módon, hogy ha később mégis valami probléma van, akkor bizonyítani tudd, hogy ők ezt állították, így nem a te hibád, ha valamit mégsem te csináltál meg, amire ők azt mondták, hogy nem neked kell.
A szállodánál általában csak a személyazonosságodat kell igazolni, nem azt, hogy van foglalásod, mivel a foglalás többnyire a nevedre szól és látják a saját rendszerükben, hogy a szoba neked van fenntartva. Az nem nagyon fordul elő, hogy pont a te neveddel, ugyanarra az időpontra akarna valaki más beköltözni a szobádba.
A foglalásról a szálloda azért szokott visszaigazolást küldeni, hogy tudd, hogy fogadták a kérésed és fenntartják neked a szobát, él a foglalásod. Többnyire magára a visszaigazolásra egyáltalán nincs szükség a legtöbb szállodánál, hogy igazolni tudd, hogy foglaltál.
Akkor már régen gond van, ha azt kell igazolnod, hogy van foglalásod, mert akkor ezek szerint a szálloda nem tud róla - vagy esetleg nem a te nevedre szól a foglalás.
Mivel nem te intézted a foglalást, hanem az utazási iroda, ezért velük vagy kénytelen tisztázni, hogy vajon mit intéztek el és mit nem, ők miért nem küldték el neked a visszaigazolást, stb.
A repülőre mindenképp be kell csekkolni, mert a légitársaságok így működnek, ezt az utazási iroda sem írja felül. Hogy ezt az utazási iroda elvégzi-e helyetted, vagy sem, azt velük érdemes tisztázni.
Viszont, ha bármi miatt nem egyeznek az online checkinnél megadott adataid az úti okmányaidban szereplőkkel, akkor a reptéren küzdhetsz majd vele, hogy módosítani kell, arra hogyan van lehetőség, mennyibe kerül és te fizeted, vagy az utazási iroda, stb.
Ezért jobb lehet, ha te magad intézed, akkor biztos lehetsz benne, hogy te elintézted és jól csináltad - ezért nem szeretik sokan az utazási irodákkal utazást, mert túl sok a közvetítők által intézett dolgokban a bizonytalanság és még felárat is fizetsz nekik azért, hogy más esetleg rosszul intéz helyetted dolgokat, amiknek a részleteiről is hiányosan tájékoztatnak...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!