A wizzairnél hogyhogy nem történtek még balesetek?
Figyelt kérdés
rákerestem, hogy wizzair repülőgép balesetek, és csak pár találatot adott ki, az egyik "balesethez" hasonló az volt, hogy még a reptéren amikor két ugyanolyan gép indulni akart volna egymás után az egyik beleakadt a másik szárnyában, de az is lassan mehetett, mert csak megrázkódott a másik gép, mintha egy kisebb nagyobb turbulencia érte volna őket amikor fent lennének. a többi ilyen kisebb nagyobb malőr emberi hibából adódtak, amiből még csak kisebb nagyobb turbulenciák se születtek, csak majdnem, de ilyen tipikus szerencsétlenség hogy konkrétan lezuhantak volna nem nagyon történt még fapadosoknál, ez minek köszönhető? azt hinné az ember, hogy azért fapados mert gyakoriak lennének az ilyenek, vagy legalábbis hajlamosak lennének... ennyire biztonságosak lennének? de akkor mire fel a "fapados" megbélyegzés?2023. júl. 4. 13:02
1/14 anonim válasza:
A fapadosoknak jellemzően a legfiatalabb a gépparkjuk, meg ott is ugyanúgy betartanak minden szabályt mint más légitársaságok. Nem attól fapados hogy minden második lezuhan(nem mintha olyan gyakori lenne egyáltalán az ilyesmi), hanem mert a szolgáltatásaik fapadosak.
2/14 anonim válasza:
"azt hinné az ember, hogy azért fapados mert gyakoriak lennének az ilyenek" Milyen IQ bajnok hiszi ezt? 😂😂 Mindenki tudja, hogy a fapados attól fapados, hogy elvisz A-ból B-be, de minden extra kényelmi szolgáltatás plusz pénzbe kerül. Ettől még a Wizzair személyzete nem OKJ-n szerzi a szaktudását.
3/14 anonim válasza:
Meg eleve Európàban 10 évente van talán egy repülőgép szerencsétlenség. Vagy még ritkábban. A kérdező nem túl okos az egyszer biztos.
4/14 anonim válasza:
Más a repülésbiztonség és más, hogy milyen szolgáltatásokat nyújt egy légitársaság. Előbbire nagyon is figyelnek, egy fapados társaság nagyon sokat repül, képzett, gyakorlott pilótáik vannak, modern gépparkjuk és rendszeresen átvizsgálják a gépeiket. Olyan országba meg, ahol alacsony a repülésbiztonság, eleve nem mennek.
5/14 anonim válasza:
A legikatasztrofak ritkabbak mint gondolod.
A WizzAirnek fiatal flottaja van, a karbantartast torvenyek szabalyozzak, attol elterni nem lehet
a fapados legitarsasagok nem biztonsagon sporolnak, mert a legugyi szabalyozas azt szigoruan eloirja
6/14 anonim válasza:
Fapad… emesszuk kicsit ezt a szot, es hogy mit is jelent. Milyen a fapad? Altalaban kicsi, kemeny, es kenyelmetlen. Na pontosan ilyenek a fapados legitarsasagok atlag szolgaltatasai. Ezert hivjak oket igy. Rajuk is ugyanugy vonatkozik mindenfele repulesbiztonsagi , es meg ezer fele eloiras. A pilotaik, szemelyzetuk sem kevesbe kepzett mint egy nagy legitarsasage. Sot, ahogy az elso valaszolo is irta, jellemzoen az o repulogepeik altalaban messze a repulok atlageletkora felett vannak, pont azert mert ha barmi komfortosat szeretnel naluk kapni vagy igenybe venni, ugy lehuznak mint az allat. Rengeteg penzuk van a repulok karbantartasara.
7/14 anonim válasza:
Bocsanat, az atlageletkor alatt vannak*
Tehat fiatalabb gepeik vannak az atlagnal.. :D
8/14 anonim válasza:
Egyszer mentem wizzairrel Korfura, majdnem lepottyant, nem sok híja volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!