A Kaposujlaki repülőteret át lehetne alakítani hogy polgári repülőgépeket lehessen vele fogadni?
Van elképzelésed, hogy milyen iszonyú pénzbe kerülne?
Ami jelenleg adott: 610 × 18 m (betonozott), 1200 × 200 m (füves) futópálya.
Gyakorlatilag semmire nem való, minimum 2500x40 es (beton) kellene lenni ahhoz, hogy egy A321-es le tudjon szállni. És ez még csak a futópálya guruló és appron nélkül, se világítás, se pályafények, se ILS, és sorolhatnám estig. Olvastam egy írást, hogy Debrecenben mennyit kínlódtak a rengeteg szabvány előírással, engedélyekkel mire az első gép leszállhatott. És akkor még jön a terminál (azokra is rengeteg előírás van) és a millió kiszolgáló-egység a hókotróktól a tűzoltókig minden. És akkor még harcolni kell a madarakkal, a fűvel is... Szóval nem semmi volt, mire Debrecen is megkapta a Nemzetközi minősítést, mire a menetrend szerinti forgalom beindult - mindezt 0-24-ben. És akkor még kell találni légitársaságokat, amelyek hajlandók járatokat indítani - mert ez az egyik legnagyobb és legnehezebb feladat (lásd Balaton Airport, Pécs Airport)!
Nem látjátok a kérdező nevét?
Rendszeresen felteszi az ilyen idióta kérdéseit és röhög rajtatok, hogy erőlködtök a válaszokban. Múlrkot metrót akart Kaposvárra, előtte meg villamost.
Ez egy elmebeteg troll!
15 A Balaton Airporttal nincs futó probléma, teljesen jó (jobb mint a debreceni). Ott van Hévíz és az egész Balaton, és mégsem megy. Oda pedig még nagy pénzeket is beleöltek.
Amit a 13-as írt, azoknak nagy része már adott, és mégsem megy. Vajon miért nem?
"De ha a Pécsi sem tud beindulni (igaz ott is rövid a futópálya), akkor a Kaposvári még kevésbé fog." - Sajnos nagyon igaz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!