Airfrance-tól mennyi időn belül jön a visszafizetés sikertelen fizetés esetén? (1.5 millió van a rendszerben, mivel többször is próbálkoztam már)
Sziasztok!
Egy oda vissza jegyet akartam venni Dél-Amerikába Airfrance-n keresztül, és sajnos az ügyintézők is némileg félretájékozttak, emiatt többször is megpróbáltam fizetni, de mindegyik fizetés után jött az email, hogy:
The information you have provided for your booking reference XXXXX does not allow us to maintain the issue of this booking. The travel documents have been cancelled.
In case any amount has been debited from the credit card, it will be fully reversed.
Most konkrétan ott tartok, hogy 1.5 millió van pending státuszban a bankon keresztül és az ügyfélszolgálat is csak annyit tudott mondani, hogy vegyem meg személyesen a jegyet..
Valakinek van tapasztalata, hogy mennyi ideig tart amíg a sikertelen viszafizetés visszaérkezik a bankhoz? köszi előre is
Annyit tudok mondani hogy sok sikert a francia közigazgatással 🤡
Ha nem zaklatod őket (leginkább telefonnal), sose kapsz meg választ és nem fogják maguktól visszaadni a pénzt
Igen, valóban szörnyű, hogy ők ezt így oldják meg, egyébként telefonos support 3 hetet mondott ''legalább''-nak, szóval ez már önmagában érdekes.
A KLM-nél több értelme lett volna jegyet venni? Ott normálisabbak?
Nekem teljesen más cégtől, más ügyben kb. két hét volt a feloldás már több alkalommal is.
Szerintem, ez a banki rendszertől függ, szóval én a bankot kérdezném.
Köszi a válaszokat, igen közben leesett, hogy a KLM meg az Airfrance az majdnem ugyanaz 😅. Annyi különbséghel, hogy a KLM Paypal-t is dlfogad fizetésnél.
Felhívtam őket ismét a függőben lévő 1,2M-mel kapcsolatban, azt mondják, hogy vissza lesz fizetve, de egyelőre annyit látok, hogy 300K átment, 900K függőben 🤔 ha elfelejteném leírni mikorra fizették vissza a teljes 1,2M-t valaki írjon a kérdés alá
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!