8 órás repülőútra mennyi folyadékkal érdemes készülni?
Nyilván betuszkolok két fél literes palackot a hátizsákba.
De azt is olvastam, hogy a repülőnek a mosdójában lévő vízzel nem érdemes utánatölteni.
#12
Nem az a lényeg, hogy voltam-e. Hanem hogy lehet venni a repülőn. Akkor hol a probléma? Most az, hogy valaki veri a sz.rt a fogához és egy üveg àsványvizen akar spórolni, az meg teljesen hülyeség.
15. Ez így van. Fapados társaságok nem járnak 8-12 órás tengerentúli utakra. Talán a Norwegian a kivétel, akik a Covid előtt úgy repültek Amerikába, hogy olcsó jegy, de mindent vásárolni kellett a gépen.Most nem tudom járnak-e megint.
Hagyományos légitársaság esetében nincs olyan, hogy fizetni kelljen a gépen az innivalóért. Bőven elég szokott lenni és ahol a stewie-k vannak, odamész és töltesz magadnak valamit. Lehet óránként nyomogatni a hívógombot, de azt tényleg nem annyira szeretik. De ha téged nem zavar, természetesen benne van a munkaköri kötelességeik közt. Repülés közben a hidratáltság biztonsági tényező is, nem tagadhatják meg tőled a folyadékot.
Olyat, hogy a földön ragadtok egy nagy légitársasággal, Lufthansa, KLM, Air France és ne adjanak inni, az képtelenség, bár akkor még nem repültök, csak szükségmegoldásként osztogatnak vizet, nem biztos, hogy elindítják az italoskocsit.
Ettől függetlenül a biztonság kedvéért ha van üres palackod, azt security után megtöltheted és fölviheted a gépre. A gépen nem fogják neked a literes palackot feltölteni, azt még a tranzitban tedd meg. A repülő wc-ben lévő vízcsapból nem ivóvíz jön.
Tehát kizárólag nem tervezett földi várakozás esetén lehet egyáltalán szükséged ilyen biztonsági tartalékra, amiről én nem is beszélnélek le, ha már így érzed helyesnek, de amint repültök, kizárt, hogy ne igyál annyi vizet, amennyit kívánsz.
Egyébként érdekes kérdés a Wizz tengerentúli terve, de erről csak annyit tudni, hogy Váradi 2018-ban meglebegtette, hogy tavolabbi elképzeléseikben szerepel USA desztináció, úgy, hogy a gépek London Lutonból indulnának, bár nem optimális a runway hossza ehhez.
Ezek a Bangkok meg New York járatok azért is lázálmok egyelőre, mert a Wizznek nincs meg hozzá a gépparkja. Nem tudom tudják-e tartani, hogy 2023-tól már jönnek a az A321neo XLR-ek, mert azért volt most egy aprócska Covid szünet, meg most ez az extraprofit adó de abban sem vagyok biztos, hogy ilyen távolságokra keskenytörzsű gépekkel érdemes-e járatokat indítani. Mindegy, ezt Váradi jobban fogja tudni, mint én.
Mivel fapados, codeshare járatokkal sem tudja megoldani, hiszen nem tagja egyik nagy szövetségnek sem. Eleve, a fapados egy teljesen más filozófiára épül, nem úgy néz ki hogy a tengerentúli repülésben tömegesen jelennének meg a cégek keskenytörzsű gépeikkel.
Elnézést az offért, de szerettem volna rámutatni, hogyha valakinek gőze nincs arról amihez hozzászól, akkor bár joga van hozzá, mégis elegánsabb nem véleményt nyilvánítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!