Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Meddig húzza még az Alitalia?...

Meddig húzza még az Alitalia? Idén csődbe megy?

Figyelt kérdés
Gyakorlatilag a wizz annyi belföldi járatot indított a külföldiek számának emelésével, hogy szerintem hónapok kérdése. Azt követően a ryanair is hasonló terjeszkedésbe kezdett. Ki fogja bírni az Alitalia?

2022. febr. 9. 23:14
A kérdező szavazást indított:
Igen, állami segítséggel néhány éven belül nyereséges lesz.
Nem, állami segítség ellenére 2 éven belül csőd.
Nem, mivel az állam nem fog segíteni.
Igen, állami segítség nélkül.
2 szavazat
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Le vagy maradva, az Alitalia lassan négy hónapja beszüntette a működését.
2022. febr. 9. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
jaja, már látom :) de lesz olasz légitársaság
2022. febr. 9. 23:40
 3/9 BeefEater ***** válasza:
100%

Ha jól emlékszem ITA az új légitársaság neve. Az Alitalia névhez fűződő jogokat már megvették. Eredetileg azt mondták, hogy nem fogják használni a nevet, de most úgy néz ki, hogy lehet, hogy mégis.

Az egész egy komédia, de érdemes követni :)

2022. febr. 10. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Nem veszi fel a harcot a "kicsikkel". Jön egy norvég transzatlanti fapados is, na arra kíváncsi vagyok.
2022. febr. 10. 15:51
 5/9 BeefEater ***** válasza:
Nem jön egy norvég transzatlanti fapados. A Norvegian majdnem csődbe ment emiatt a próbálkozása miatt. Egy jó időre feladta a transzatlanti terveit és a saját hazai piacára, Norvégiára koncentrál és oda/onnan indít short-haul járatokat.
2022. febr. 11. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

[link]


Nem a Norvegian-re gondoltam.

2022. febr. 11. 15:11
 7/9 BeefEater ***** válasza:

(Hogy kijavítsam magamat: Norwegian és nem Norvegian)

Erről még nem hallottam, de ebből vagy lesz valami vagy nem. A weboldalukon még nincs menetrend, még most keresnek line training captain -t. Jó esetben egy-két év mire ebből lesz valami. Minden esetre érdekes, hogy 787-et emlegetnek, lehet le akarnak csapni az ex-Norwegian gépekre?

És akkor még beszélhetünk arra, hogy hosszútávon a fapados modell mennyire életképes. Az egyébként jól menő amerikai fapadosakat (Southwest például) is időnként hírbe hozzák ezzel. Azon sem lennék meglepődve, ha valaki előbb-utóbb A321XLR -rel megpróbálkozna ezzel, csak a nagy kérdés, hogy azok az utasok, akik azt mondják, hogy "a lényeg, hogy olcsó legyen azt a másfél-két órát kibírom", mondanak-e majd olyat, hogy "a lényeg, hogy olcsó legyen azt a tíz-tizenkét órát kibírom". Ehhez add hozzá, hogy a transzatlanti utazások jelentős része üzleti.

2022. febr. 11. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
Igazából a Norwegian, bár nem utaztam velük, ha jól tudom, fapados volt, de az ára nem igazán. Lehet, hogy tévedek.
2022. febr. 11. 15:33
 9/9 BeefEater ***** válasza:
A Norwegian fapados. Én sem utaztam velük, de az áraik igencsak olcsóak voltak, ha időben foglaltál (hallottam $300 alatti London - New York retúrról pletykát de magam sosem néztem meg).
2022. febr. 11. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!