Kiwi.com oldalon foglaltam Ryanair-es repjegyet, de a Ryanair honlapján nem jelenik meg a foglalási számom alapján a járat, hogy megcsináljam a check-in-t?
Kiwi.com oldal azt írja, hogy elvégzik helyettem az utasfelvételt az előre megadott adataimmal és majd e-mailben küldik a beszállókártyát, ha megnyílik az utasfelvétel indulás előtt.
Viszont fura nekem, hogy a Ryanair oldalán a foglalási szám alapján nem jelenik meg, hogy foglaltam.
De a kiwi.com oldal visszajelzett, hogy minden rendben volt a fizetéssel, adatokkal, visszaigazolta a foglalásomat.
Valaki volt már így? Azt hittem a kiwi az egy megbízható oldal.
Normális ember nem vásárol a kiwi.com-on. Valószínűleg lényegesen drágábban is vetted a jegyedet, és egy csomó gondot vettél a nyakadba.
Egyébként azért nem tudsz a ryanair oldalán becsekkolni, mert te a kiwi által adott foglalási visszaigazoló kóddal próbálkozol.
Kiwi.com oldalon olcsóbban vettem a jegyet, mint a Ryanair oldalán lett volna, körbe néztem előtte alaposan.
Mindegy, majd akkor felhívom a ryanair ügyintézést, hogy mi a helyzet.
Szia
Most ugyanebben a helyzetben vagyok, leírnad kérlek mi lett a vége?
Sziasztok! Hasonló helyzet, tegnap foglaltam Ryanair-re a kiwi-n.
Én létrehoztam fiókot a kiwi.com-on és letöltöttem az alkalmazást is.
Ott a foglalásommal kapcsolatban tudtam kérdést írni. Írtam, hogy én szeretném az utasfelvételt elvégezni a Ryanair-nél, ehhez küldjék meg a foglalási azonosítót, a foglaláshoz általuk használt email-címet és jelszót.
Gyorsan válaszoltak, meg is kaptam.
Ezzel be tudtam lépni a Ryanair oldalra, megtaláltam a foglalásomat és be tudtam checkolni, letöltöttem a boarding pass-okat.
Remélem, segítettem. :-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!