A teherszállítmányt vivő cargo gépek esetében is kötelező a 2 pilóta a gépen?
Melyik társaságnál?
Van ahol a tartalék-pilóta is előírás a fedélzeti mérnökkel egyetemben.
A két pilóta nem azért van a gépen, mert utasokat visz, és jaj nehogy baja legyen a pilótának…
Vannak olyan gépek, amelyet egy ember ki tud szolgálni. Ott nincs is több.
Általános a két pilótás, de van amelyiken három fő szükséges. A hosszú járatokon váltószemélyzet is van.
És tök mindegy, mit visz a gép.
lepontoztátok a 4est pedig jót írt
A mai kereskedelmi repülőgépek (utas vagy cargo) nagyon összetett szerkezetek, amelyek számos olyan rendszerrel rendelkeznek, amelyek gondos beállítást és irányítást igényelnek a repülés előtt, alatt és után. Két pilóta megléte lehetővé teszi a munkaterhelés elosztását, illetve a hibák elkövetését is csökkenti ha van valaki a fülkében aki észreveszi.
pl. a Concordot kötelezően három fős személyzet repülte, az üzemanyag irányítását a fedélzeti mérnök intézte aki a piloták mögött ült
de az Antonov An-124-est 6 fős személyzet viszi (pilóta, másodpilóta, navigátor, repülési főmérnök, elektromos repülőgép-mérnök, rádiós)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!