Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Legalább 10 járatra 500 ft a...

Legalább 10 járatra 500 ft a jegy Budapest Dublin között, szinte egész március. Ez azért lehet, mert a gép amúgy us kellene Dublinban? Vagy mi lehet az oka?

Figyelt kérdés

2021. jan. 26. 15:50
1 2
 1/13 A kérdező kommentje:
Ryanair
2021. jan. 26. 15:50
 2/13 anonim ***** válasza:
És mennyi vissza?
2021. jan. 26. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:

Nem néztem, de megnézem neked. :) 19.99 euró

7600 így oda vissza. Ha meg is veszem, úgy tervezem, hogy pl. Barcelonaba vagy más városba megyek, sok helyre 9.99 euró. Nem akarok politizálni, be vagyok oltva, 2 hónap alatt sokat lazulhat a helyzet.

2021. jan. 26. 17:23
 4/13 anonim ***** válasza:
23%

Akkor nosza szaladj!

Dublinba mindig vannak mosatlan tányérok.

2021. jan. 26. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:
Van munkahelyem, de ez a bezártság...ezért mennék
2021. jan. 26. 20:19
 6/13 anonim ***** válasza:
100%
Magyarorszagon elofordulhat, hogy lazitanak, hiszen semmi tamogatast nem adtak. Nyugat-Europaban kizart. Ha UK-ban 10 % oltottsag mellett most hirdetik meg, hogy marad tavasszal vegig... Kizart.
2021. jan. 26. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
79%
Ja, es meg igy is totalis leterheltseg van az egeszsegugyben. Most kezdik latni a lezarasok hatasat, de attol meg nagyon rossz, igy nem lazitanak.
2021. jan. 26. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:
Tudom, hogy kicsi az esély rá. Viszont érdekelne, szerintetek mi az oka a 450 ftos jegynek. Azt tudom, hogy nem utazik szinte senki sehová, de akkor miért tartják fent azt a járatot?
2021. jan. 26. 23:18
 9/13 anonim ***** válasza:

8-as, nyilván nem most gazdagodnak meg a légitársaságok, de azért nem kell mindegyiket félteni . Eleve van egy alap forgalom, ami üzleti , esetleg állami és hazatérő, rokont látogató utasokból áll össze, plusz esetleg egy-két átutazó turista is bejöhet. Ők sokszor nem a legolcsóbb, hanem a legrugalmasabb tarifát keresik, így elég jó bevételi forrásnak számítanak. És ott van az áruforgalom is, ami kevés utas esetén több szállítható árut is jelent, utascsomagok és szállítandó ülepek híján.


És még ott vannak olyan üzemi szempontok is, hogy a személyzet gyakorlata miatt kell a repült óra, karbantartás esetén kell rotálni a gépeket is egyes bázisok között, fenn kell tartani egy olyan képet is, hogy a Ryanair “ott van”, elvisz bárhova bármikor (marketingérték), a gépeknek sem jó , ha állnak (a letárolás, élesztés is komoly költség ), de egyes helyeken a jó indulási érkezési idők megtartása is szempont (bár tudtommal ezt jellemzően felfüggesztették, de a lényeg az, hogy ha valahol van egy jó időpontod, de nem használod, azt odaadják idovel más légitársaságnak, te meg repülhetsz èjjel 3-kor ...)

2021. jan. 27. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 Vág az eszem válasza:

November óta vannak ilyen filléres jegyek Dublinba, csak gondolom most vetted észre.

Megveheted, de teljesen fölösleges ezeken izmozni, úgysem fogod lerepülni.

2021. jan. 28. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!