Nem lenne igény egy a Liszt Ferenc repülőt ér menetrendjéhez igazodó Debrecen-Budapest járatra?
Én úgy gondolom, heti 2 pár Pécs-Debrecen nyereséges lehetne. Azt mondjuk nem tudom, hogy a pécsi 1500 méteres pálya mire elég. Mindkét város híres egyetemváros, sokan itt telepedtek le, sokan ott és hétvégére hazaugrani úgy, hogy az út 12 órát elvesz, az hátráltató erő annak, aki menne. Nyilván nem 2990 Ftos jegyárak lennének. Pláne ilyen járványos időszakban én bepróbálkoznék egy péntek 19:00 Debrecen-Pécs 20:00 Pécs-Debrecen, valamint vasárnap este újra. Ott állnak a wizzair gépek halomra Debrecenben, ugye a fapados modellben az a legrosszabb, ha a földön van.
Kérdeznék akkor még:
-mennyivel kevesebb lenne a károsanyag-kibocsájtás 100 fővel/60 autóval számolva, amik kerülővel mennek, mint egy 20 perces út repülővel
-a lengyeleknek miért éri meg fenntartani egy krakko varsó járatot? tudjuk, hogy a LOT nem a legolcsóbb jegyekről híres
-mennyibe kerülne egy pécs-debrecen debrecen-pécs pár fenntartása mindent beleszámolva (Debrecen ugye wizz bázis)
Nem kötekedni akarok, senkit nem megbántani, csak értelmes eszmecserét folytatni.
"valamikor mostanában lép életbe, hogy bizonyos távolságnál rővidebb úticélok nem szerepelhetnek a menetrendben környezetvédelmi okokból az eu-n belül."
Emlékezetem szerint nem "csak" szarrá adóztatják a rövid járatokat, nyíltan nem tiltják be.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!