Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Nem lenne igény egy a Liszt...

Nem lenne igény egy a Liszt Ferenc repülőt ér menetrendjéhez igazodó Debrecen-Budapest járatra?

Figyelt kérdés
Ami esetleg egy új desztinácio felé vinné tovább az utasok egy részét, az átszállók leszállnak, a Budapestről indulók pedig felszállnak? Pl. Debrecen-Budapest-Torino?

2020. nov. 5. 07:54
1 2 3
 21/26 A kérdező kommentje:

Én úgy gondolom, heti 2 pár Pécs-Debrecen nyereséges lehetne. Azt mondjuk nem tudom, hogy a pécsi 1500 méteres pálya mire elég. Mindkét város híres egyetemváros, sokan itt telepedtek le, sokan ott és hétvégére hazaugrani úgy, hogy az út 12 órát elvesz, az hátráltató erő annak, aki menne. Nyilván nem 2990 Ftos jegyárak lennének. Pláne ilyen járványos időszakban én bepróbálkoznék egy péntek 19:00 Debrecen-Pécs 20:00 Pécs-Debrecen, valamint vasárnap este újra. Ott állnak a wizzair gépek halomra Debrecenben, ugye a fapados modellben az a legrosszabb, ha a földön van.

Kérdeznék akkor még:

-mennyivel kevesebb lenne a károsanyag-kibocsájtás 100 fővel/60 autóval számolva, amik kerülővel mennek, mint egy 20 perces út repülővel

-a lengyeleknek miért éri meg fenntartani egy krakko varsó járatot? tudjuk, hogy a LOT nem a legolcsóbb jegyekről híres

-mennyibe kerülne egy pécs-debrecen debrecen-pécs pár fenntartása mindent beleszámolva (Debrecen ugye wizz bázis)


Nem kötekedni akarok, senkit nem megbántani, csak értelmes eszmecserét folytatni.

2020. nov. 5. 13:59
 22/26 A kérdező kommentje:
Arról mi a véleményetek, hogy a wizz ma indította a norvég belföldi járatát, 305 km, naponta 4 járatpár közlekedik. Jövő év októberéig lehet foglalni, szóval ez valamiért megéri a wizzairnek. Ezt én sem értem egyébként, Bergen 280000-es nagyváros, Oslo népessége kb. 700000 fő alatt van.
2020. nov. 5. 14:25
 23/26 anonim ***** válasza:
48%
A felsorolt járatpárok olyan nagyobb városok között mozognak, amelyek méretükben legalább duplázzák Pécset, valamint saját jogukon is van gazdasági jelentőségük.
2020. nov. 5. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/26 qkker1 ***** válasza:
33%

"valamikor mostanában lép életbe, hogy bizonyos távolságnál rővidebb úticélok nem szerepelhetnek a menetrendben környezetvédelmi okokból az eu-n belül."


Emlékezetem szerint nem "csak" szarrá adóztatják a rövid járatokat, nyíltan nem tiltják be.

2020. nov. 5. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/26 anonim ***** válasza:
38%
Hidd el, ha lenne potenciál az ötleteidben, a Wizz air már rég megvalósította volna.
2020. nov. 5. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/26 anonim ***** válasza:
0%
Kérdés, hogy gondolják, az egyértelmű, hogy senki nem repül Budapestről Debrecenbe, de pl. ha valaki Párizsból utazna, akkor egyszerűbb egy Párizs-Budapest- Debrecen repülővel, mint Párizs-Budapest, át a városon, majd vonattal Debrecenbe. (Nem tudom, hogy létezik Párizs-Debrecen közvetlen gép, de tételezük fel, hogy nincs). Az ötlet szerintem működhet, de tudni kell hány százaléka az utasoknak akiknek a végső uticéljuk nem Budapest. Illetve a gond, hogy ki csinálná meg? A Wizzair nem átszállós legitársaság..
2020. nov. 5. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!