Miért nincs belföldi repülőjárat Magyarországon?
Nem érné meg. Tudom, nem tetszik neked ez a banális válasz, de csupán ez az oka.
Sokan, sokszor átszámolták, akiknek pénzbeli érdeke fűződhet hozzá.
És arra jutottak, nem érné meg. Ebben a világban minden a pénzről szól. Erre a kínálkozó pénzforrásra is lecsaptak volna, ha megérné. De nem tették, nem teszik. Senki sem akar deficitet termelni.
Attól mert Kassa Pozsony 440eur még nem kellene Bp-Debrecennek is annyinak lennie. Miért pont Kassa-Pozsonnyal hasonlítod össze? Miért nem pl. egy Bp-Varsóval ami 8-15ezer Ft egy út, vagy egy Bp-Marosvásárhely, ami 3-8ezer Ft, esetleg Bp-Podgoricát is nézhetjük ami 5-7ezer Ft, stb, stb.
Egyébként valószínűleg nem lenne elegendő utas még egy kis gép megtöltéséhez se, ennyi az egyetlen ok. Hiába lenne olcsóbb, gyorsabb, aki délutánra kell odaérnie, az nem fog egy esetleges kora reggeli géppel menni, akinek meg reggelre, annak nem lenne jó egy délutáni, aztán biztosan nem repülne minden nap.
Ha megérné, akkor biztos lehetsz benne, hogy már lenne járat, hiszen pl. a Wizz repül Debrecenből és Budapestről is külföldre.
Ha lesz ilyen járat, már a nevét is tudni lehet:
Mészáros air
Pont ezt akartam írni, mint az előttem válaszoló: több időt lennél a reptéren, meg tömegközlekedésen a reptér felé, mint amennyi ideig tart az út vonattal vagy autóval. Plusz drágább is lenne, akármennyire csűrjűk-csavarjuk.
Nem tudom mikor fog feltűnni a világnak, hogy a legeslegpazarlóbb, legkörnyezetszennyezőbb közlekedési mód a repülővel való utazás. Hála annak, hogy minden más közlekedési módot és üzemanyagot agyonvernek adókkal, él és virágzik a nevetségesen kicsi távokra való repülőzés...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!