Van-e valós igény a heti 13 repülőjáratra Kínából?
Figyelt kérdés
mert ez egy kicsit soknak tűnik, vajon a légitársaságok piaci igények miatt jönnek ide, vagy mi fizetünk egy rakat állami pénzt, hogy ide jöjjenek, Amerika felé alig van 2-3 elérhető város, vagy ez magyarázható azzal, hogy a nagy európai és amerikai társaságok lefedik ezt nyugat-európai átszállással?2019. nov. 29. 17:41
1/9 anonim válasza:
Bár nem olvastam 13 járatról és te se linkeltél forrást, de ha valóban ennyi jön, akkor felmérték a légitársaságok, hogy megéri-e nekik és ezek szerint igen.
Attól még, hogy 13 járat jön Budapestre, egyáltalán nem biztos, hogy akár az utasok fele is itt marad pár óránál többre, hiszen innen tovább lehet utazni rengeteg helyre. Gondolom te is utaztá már átszállással.
2/9 anonim válasza:
13 közvetlen járat? Az kicsit necces
3/9 anonim válasza:
Ugyan miert lenne necces? 6 varosuk van, melyeknek nagyobb a nepessege egesz MO-nal. :D
4/9 anonim válasza:
5/9 A kérdező kommentje:
illetőleg lehet a bellycargo miatt is megéri, de valószínűbbnek tartom, hogy sumákolás van a háttérben, hiszjóval jobban megérné bécsbe prágába varsóba nyitni, nem pedig a putri ferihegyre ahol nemzeti légitársaság sincs
2019. nov. 30. 08:01
6/9 anonim válasza:
Persze, sumákolás. A kínai középosztály mérete és utazási igényeik , no meg az erre költhető jövedelmük hatalmas. Budapest egy turisztikailag vonzó hely, ráadásul Bécs, Prága, Krakkó és más káeurópai célpontok jól kombinàlhatók egy budapesti városlátogatással. Nem beszélve arról, hogy a helyi kínai közösség is stabil utazási igényeket generál az anyaország es Budapest között. Es ehhez add hozzá a cargót is.
7/9 anonim válasza:
Az egész régió legnagyobb kínai közössége Budapesten él, így nem kimondottan meglepő, hogy sok a járat. Valamint az Air China Pekingen keresztül visz mindenkit egész Délkelet-Ázsiába, legyen az Bangkok vagy Ho Chi Min-város.
8/9 anonim válasza:
A Pekingi járat dugig volt, amikor mi utaztunk. Számos hatalmas városuk van, amit sokan felkeresnek üzleti ügyben, most nyugat-európai átszállással. Szerintem megfelelő árazás mellett meg lesznek töltve.
9/9 mytravel válasza:
#5, a távolkeleti légitársaságok Bécsbe/Prágába már rég Budapest elött repültek és repülnek, nem értem mi köze ennek ahhoz, hogy van-e nemzeti légitársaságunk vagy nincs? Azonkivül ezeken a helyeken már akkora verseny van a légitársaságok között, hogy szinte egymást teszik tönkre. Csak hogy példát mondjak az általad emlitett Bécsröl: a nemzeti légitársaságuk az Austrian nemrég menesztett kb. 800 embert mert nem ugy megy a bolt ahogy kellene. Ha Budapestre inditanak kinai légitársaságok járatokat, az gazdasági meggondolásból történik nem tudom honnan veszed, hogy mi ezért fizetünk??? Azon kivül az átszállásos utazóknak is persze kedvez, mert Àzsia fele 20-szor több opció van tovább utazni mint USA fele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!