Miért szűnt meg a zamárdi hadipark?
Gondolom, az emberek nagy része nem találta annyira nagyszerűnek, hogy fizessen érte.
De hogy mondjak egy személyes példát, az én családomban még akkor sem találnál olyan embereket, akik egy ócskavasba beleszuszákolnák magukat, ha ezért pént kapnának. Lehet, mások is épp így éreztek, amikor nem fizettek érte.
Sajnos vannak tipikusan olyan dolgok, amik nem keltik fel az átlag ember érdeklődését.
Egyrészt sokat számít a reklám, a hely "értéke". Lásd egy Forma 1-re 100 ezrek mennek ki, pedig 80-100 ezer egy jegy. Egy WTCR-re is kimennek 30-40 ezren. De egy ingyenes TCR Európa kupára alig pár ezren.
Én voltam a vasúttörténeti parkban mikor ingyenes nap volt. Alig lézengtek az emberek. Szolnokon a repülő múzeumban vagy Pesten az Aeroparkban szintén gyakorlatilag alig volt valaki. Pedig ezek relatív nagy és érdekes gyűjtemények.
Na meg ahogy írják az ilyesmi a legtöbb embernek csak egy halom ócskavas. És sajnos valahol igazuk van, hiszen nálunk az ilyen kiállított eszközök nagy része úgy néz ki mintha atomcsapás után 200 évvel ásnák elő egy mocsárból. A mai embernek sokkal nagyobb interaktivitás kell, több látvány. A Vasúttörténeti park egy része nagyon szép, másrészt meg ezeknek a gépeknek fedett, védett múzeum kellene. Az információ is annyi róluk, amit egy ócska A/4 lapon mellé nyomtatnak.
Vagy más példa, túrázás. Egy Gerecse 50-esen ezrek indulnak, limitálni kell az indulók létszámát olyan népszerű. Míg a Pilisben hasonló tájakon vezető 50-es túrán alig lézeng ember.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!