Szerintetek kéne a booking.com oldalon keresztül foglalt szállásnak kártérítést / kompenzációt adni azért, mert 1 napon keresztül csipogott a CO jelző, 3 napig nem volt fűtés, és 10 órája nincs áram, ahogy fűtés sincs megint?
Figyelt kérdés
CO jelző: szálloda karbantartási hanyagsága volt a gond, a lemerülő elemet nem cserélte
Fűtés: A szálloda nem indította be időben, és nem javította meg időben a nem működő radiátort
Áram: ELMŰ hiba
okt. 5. 09:25
1/5 anonim válasza:
Ha ELMŰ hiba, akkor nincs mit tenni. A szolgáltatás kimaradásáról szó esik az üzletszabályzatban. Bár a 10 óra az kissé szokatlan, biztos, hogy a (volt) ELMŰ területén volt ez?
2/5 A kérdező kommentje:
#1: A társasház 6 szoba apartmanként van kiadva, a társasházban ELMŰ-höz tartozó részen történt a hiba, amihez az apartman karbantartójának nem volt hozzáférése.
okt. 5. 11:39
3/5 A kérdező kommentje:
*6 lakás
okt. 5. 11:39
4/5 anonim válasza:
"a társasházban ELMŰ-höz tartozó rész"
Olyan gyakoratilag nincsen.
5/5 anonim válasza:
Elsőnek a kiadó tulajdonost keresném meg és tőle kérnék javaslatot a kompenzációra. Ha elutasítanak, azonnal a Bookinghoz fordulnék telefonon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!