Mit lehet tenni autópályán amikor homokvihar van?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Szerintem ez pont az a helyzet, ahol csak kockázatcsökkentésre tudsz játszani, teljesen elfogadható szintre nem tudod a kockázatokat csökkenteni.
Határozott, de nem vészfékezésszerű lassítás, vészvillogó, ködzárófény. Ha nem tudod, hol a kapcsolója ezeknek, hagyd a fenébe, inkább az előtted lévő teret figyeld. Ha marad rá időd, figyeld a bal tükrödet néha, mert így fogod tudni, hogy van-e arra menekülési lehetőséged.
Az már nehezebb ügy, hogy egy kezdődő tömegbalesetben hol vagy védettebb: nyilván a pályán kívül jók az esélyeid, de odáig el is kell jutni úgy, hogy ne akkor durrantson bele a sorba valaki, amikor épp rohansz a pálya széle felé. Szóval én lehet, hogy legalább néhány másodpercet várnék, bár ha kamion jön, akkor sem az autóban ülve, sem azon kívül a pálya széle felé sietve nincsenek jó oddsok.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ilyen "homokviharban" semmit nem látsz. Jóval rosszabb, mint belemenni egy ködfoltba. Csak az segít, ha idejébben észleled. Tehát nem csak az orrod elé kell figyelni.
Idejében leállsz a leálló sávban és megvárod, amíg elmúlik.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ők most azt mondják, ők nem zárhatják le a pályát. De fölemelhették volna a telefont, hogy jelezzék az illetékes autópályarendőrségnek a kockázatot, akik viszont jog szerint intézkedhettek volna, amire egyébként már volt példa.
Elkezdődött a felelősség tologatása.
Tudom, hogy nincs az életben 100%-os biztonság, vannak olyan helyzetek amiket rád mér a sors, előtted égő roncsok, mögötted 90-el jön egy kamion, jobbra-balra korlát, se idő, se hely, se képességek, de állítólag órákkal előtte volt már ott baleset a szél és homokviharban, lehetett volna a biztonság kedvéért forgalomlassítást megkísérelni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!