Ezt a hibaüzenetet kapom a MÁV oldalán mikor vonatjegyet szeretnék venni, mit jelent?
Figyelt kérdés
"XY eszközre a foglalás sikertelen: Szolgáltatásonkénti helyszámok összege nagyobb a helyek számánál: helyek száma - 1, szolgáltatásonkénti helyszámok összege - 2"2021. júl. 6. 19:09
1/3 anonim válasza:
Helyjegyet nem tudott adni a rendszer. Mostanában ez elég gyakran előfordul, az informatikai rendszer haldoklik a MÁVnál. Az elmúlt hétvégén akartam jegyet venni a pénztárban, a jegy mellé kellett volna pótjegy és helyjegy is, a hülgy azzal adta a jegyet, hogy a pót- és helyjegyet vegyem meg a kallertől. A kaller is tudott a problémáról, de meg sem próbált gépészkedni a termináljával, mondta, hogy foglaljak helyet és további jó utat kívánt, a pót és a helyjegyeket nem kellett megvennem.
2/3 anonim válasza:
ha egyszerre 100 ember nyomkodja az appot és mindegyik elpötyögtet a foglalásig, közben meg mégsem vesz jegyet, csak nézelődött akkor 100 hely le van foglalva bizonyos időre. Közben meg senki nem fog utazni. :D
próbálkozz később, és/screenshotold le és mutasd meg a kallernak.
jegyet mindenképpen vegyél!! mert az már pótdíjköteles lesz ha még az sincs.
3/3 anonim válasza:
Nyugi, sem az oebb, sem az sbb nem működik.
Tegnap voltunk benn SBB irodában és mondta a férfi, hogy az egész fejlesztői felület és foglalási rendszer meghalt már jóideje, ők sem tudnak előre foglalni, sem az új, sem a régi rendszerükben, mert csak teker és teker.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!