Tényleg meg fognak szűnni a dízel autók külföldön? És a kamionozás is, tehát akkor majd nem éri meg kamion sofőrnek jelentkezni?
Miért vàlna munkanélkülivé? Egyrészt az üzemanyag változása dízelről benzinre vagy áramra önmagában nem teszi feleslegessé a vezetőt. Másrészt az ezzel pàrhuzamosan futó automatizálás tempója hiába rohamos, még mindig igen messze vagyunk attól, hogy a monoton szakaszokon kívül nélkülözni tudjuk az embert. Maga a kamion mint árufuvarozó eszköz nem fog megszűnni, sőt, ha nem vigyázunk, tovább nő a számuk - más kérdés,hogy a csökkenő emisszió és biztonsági kockázatok miatt talán ez mégsem lesz annyira negatív jelenség, mint ahogyan az elsőre tűnik.
Ezen kívül senki sem mondta, hogy a kamionosnak kamionosként kell dolgoznia egész életében. Jönnek új iparágak, pl az önvezető rendszerek kiszolgáló funkcióihoz is kellenek majd emberek.
Nyugi, nem fog megszűnni a te életedben a dízelautó.
Nem kell minden idióta kampánynak bedőlni.
Amúgy a benzines autók több káros anyagot termelnek, mint az azonos kategóriájú dízelek.
A SUV-okról / városi terepjárókról már nem is beszélve.
Ha ma betiltanák EUban a dízel autókat Magyarországon még legalább 30 évig tovább menne az egész. Nincs pénze az embereknek nem hogy új autót, de használt autót se venni, és a magyar ember amúgy is iszonyat makacs kihanemén hülyegyerek, nekemnemondjamegsenkimitcsináljak, ettől nem kell félni.
Kint meg tök mind1 mit mondanak azok a birka emberek akármit bevesznek, lehet épp nem vitték a benzines autókat, erre a gyárak összefogtak és kartelezni kezdtek és most állítom hirtelen mindenki benzinest vesz. Aztán majd jön hogy ja mégse olyan rossz és megint lehet venni... Mert azok az euro6 os kamionok majdhogynem csak levegőt fújnak már ki a kipufogón, szagold csak meg abszolút semmit nem érezni rajta, 100x utókezelve van már.
Gondolj arra, hogy ameddig olajat tudnak kitermelni, addig azt el is akarják majd adni.
Az araboknak annyi pénze van, hogy bármelyik politikust megvehetik kilóra, és amúgy is már régen bevásárolták magukat mindenhol a hatalomba.
Gondolod, hogy lemondanának az alábbiakról?!
„2026-ban vezetünk be utoljára belső égésű motoros platformra épülő terméket” – mondta egy szakmai konferencián Michael Jost, a Volkswagen stratégiai vezetője. Ez alighanem a 9. generációs Golf lesz, amellyel a jelek szerint végleg búcsút int a fosszilis üzemanyagoknak a márka.
Elektromos jövő a VW-nél
Ez persze nem azt jelenti, hogy 2026-ban be is szünteti a benzin- és dízelmotorok gyártását a Volkswagen, csupán hogy felhagy a technológia fejlesztésével: logikusan még egy évtizedig használhatja az addigra kifejlesztett erőforrásokat a gyártól. Akárhogy is, alighanem még 2040 előtt egyeduralkodóvá válnak a márka kínálatában az emissziómentes modellek.
Euro korlátozás lesz 100%ban nem szűnnek meg a dízelek csak az ot ár cakokat nem engedik be a városokba .
Németországban dolgozom és itt élek euro 5 szabályozás van be mehetek az euro 5 vagy annál jobb kategóriába sorolt dízellel . Kamionozok és most cserélte le a cég a gép parkot 500lovas euro 6-os scaniára . Személy autóm egy 2017-es dízel Skoda Octavia euro 5 motor úgyhogy mint ha mi se lenne mehetek . A kolta vackokat akarják ki szórni . Aki nem itt él és hisz a tv-nek meg a hír oldalaknak azokat meg sajnálom én tapasztalatokból írok .
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!