Kezdőoldal » Utazás » Európa » Utazott már valaki a Flixbussa...

Utazott már valaki a Flixbussal? Kinek mi a tapasztalata?

Figyelt kérdés
Bármilyen tapasztalat, észrevétel érdekel úti céltól függetlenül. Zadarra szeretnék utazni.

2017. máj. 31. 17:00
 1/2 anonim ***** válasza:
20%
rendkívül kényelmetlen ülések, nagyon szűkek, méregdrágán, amúgy pontosan indult és gond nélkül odaért időben
2017. máj. 31. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:

Hát én az elmúlt két hétben 3x utaztam FlixBus-sal egy-egy napra Budapest - Bécs - Budapest vonalon. A jegyen indulás 6:00 érkezés 9:00 szerepelt.

A check-in gyors, mert csak lefotózzák a jegyen lévő QR kódot, ami kiírja a névsort, hogy kik utaznak együtt, talán még névsort is olvastak róla és úgy lehetett felszállni.

A 6:00 indulást sosem sikerült tartani, volt, hogy már 6:20 is volt mire elindultunk. Gondoltam 20 perc késés, rendben. A határon egyik alkalommal kivettek személyit elkérték és mi szépen továbbmentünk. Azok a döbbent arcok látni kellett volna, hogy senki sem tudta mi van a személyiével. Majd a Shell benzinkúton megint megálltunk és a sofőrök eltűntek. 5-10 perc múlva már az emberek szállnak le és érdeklődnek, hogy mi van, de mondták, hogy 5 perc és indulunk. (Az Eurolines-al sosem álltunk meg útközben sehol) Na mondom még 10 perc az már 30 perc késés + a kontroll miatti állás, de azt nem írom a cég számlájára. Elértük a repteret. A busz megáll a sofőr leszáll felszáll megyünk tovább. Lassan felébred az előttem ülő nő, felugrik odamegy a sofőrhöz és mi meg megyünk újra vissza a reptérre. Szóval ha már néma sofőröket alkalmaznak legalább lehetne benne egy gép ami felolvassa, hogy kérjük kelljél fel és öltözz mert megjöttünk. A hosszú monoton úton én is el szoktam pilledni és nem minden egyes lassításra felugrani, hogy hátha le kell szállni. A személyiket persze útközben kiosztották, úgy néz ki a sofőrök visszakapták őket valamikor, de azért mondhatták volna, hogy "Ausweis bei uns wir fahren weiter" - vagy hogy "Flughafen/Vienna Airport". Na szóval kb. egy óra késéssel megérkeztünk Bécsbe. Függetlenül a kontrolltól és a reptéri kerülőtől a késés az minden alkalommal minimum 30-40 perc. A tájékoztatás teljes hiánya a sok felesleges kerülő és megállás teljesen elrontotta a napomat. Visszafelé viszont már csak 10-15 perceket késik és nem állunk meg sehol. Az okát nem tudom, de remélem majd válaszol a FlixBus a panaszlevelemre, mert ez így egy picit nonszensz nekem. Az állomáson is hallottam egy nőt panaszkodni, bár nem tudom milyen nyelven mondta, de teljesen fel volt dúlva, ami nem biztos, hogy a cég hibája, bár egy másik is mondta, hogy az 1 órás késések az alap a busznál, illetve a kijelzőn is mindig az szerepel, hogy bizonyos buszok késéssel érkeznek. Ami biztos, hogy én tegnaptól Vonatra váltok. Soha többé FlixBus.

2017. júl. 15. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!