Kezdőoldal » Utazás » Európa » EU-ban túrázni gyalog lehetséges?

EU-ban túrázni gyalog lehetséges?

Figyelt kérdés
Csak pár országba mennék, többek között Ausztria, Olaszország, és a skandináv országokba.
2016. ápr. 6. 11:04
 1/7 anonim ***** válasza:
Mi lenne az akadálya? Csak a szállásra kell figyelni, mert nem mindenhol engedélyezett a vadkemping, de a rendes kempingek nem drágák és mindenhol találsz.
2016. ápr. 6. 11:31
 2/7 anonim ***** válasza:
80%

Nem néztél híreket elmúlt egy évben? Több százezren túráztak eu országokon keresztül. Pont olyan helyekre amit említettél. Olasz, Ausztria, skandinávok...

Kaját és szállást is kaptak, ha kértek.

2016. ápr. 6. 11:44
 3/7 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat, még kezdő vagyok, kérlek nézzétek el nekem.

Hol lehet kérni szállást és ételt?

2016. ápr. 6. 11:52
 4/7 anonim ***** válasza:
100%

A második poénkodott, a menekültekre gondolt. :)

Természetesen túrázhatsz kedvedre, a lényeg, hogy személyi vagy útlevél legyen nálad.

2016. ápr. 6. 12:19
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
2-es vagyok. Tényleg csak vicc volt. Bocsi, nem tudtam, hogy fiatal vagy. A többi jól mondja. Viszont a vadkemping tudtommal kevés helyen megengedett. Nem javasolnám.
2016. ápr. 6. 12:47
 6/7 A kérdező kommentje:
Igen, nekem is azok jutottak eszembe először :D
2016. ápr. 6. 23:07
 7/7 anonim ***** válasza:
Èrdemes kinézned egy régiot és ott elég egy szállást foglalnod. Ausztriában és Olaszoknál vagy akár Németeknél is, rengeteg túra útvonal van. Egy hegyi szállásról általában több túra útvonal is indul. Van sok helyi szervezett túra út is, így nem tévedsz el, elmondják mi merre...
2016. ápr. 7. 11:30

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu