Ha wizairnél lefoglaltam banki átutalásal egy repjegyet, de kiderült még fizetés előt, hogy másik időpont a jó, akor a foglalás ami tartásban van egy idő után magától törlődik?
Figyelt kérdés
2011. okt. 14. 11:34
1/4 anonim 



válasza:





Igen. Ha nem érkezik be a pénzed, törlik a foglalást.
2/4 A kérdező kommentje:
és mennyi idő után ? mert az van írva, hogy ha 24 órán belöl nem rendezem, törlik, de már 3 napja tartásban van .. :/
2011. okt. 14. 11:53
3/4 anonim 



válasza:





Elméletileg törölniük kellene. Hívd fel őket és szólj. Vagy foglalj a másik időpontra jegyet, ha ezt nem fizetted ki akkor úgyis teljesen mindegy.
4/4 A kérdező kommentje:
és elvileg a foglalási kód 6 karakter, betű és szám, de nekem az új foglalásnál csak 6 betűből áll, ez probléma ?
2011. okt. 14. 12:18
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!