Kezdőoldal » Utazás » Európa » Booking.com pénzvisszafizetés...

Booking.com pénzvisszafizetés nem lehetséges?

Figyelt kérdés
A Booking.com-on lefoglaltam és kifizettem (előreutalásos volt) egy apartmant Olaszországban. Az érkezés napján az apartman tulájdonos a Bookingon keresztül lemonda a foglalásomat. A Booking már elkezdte mondogatni, hogy ők csak közvetítők, és a fizetést az apartman intézte. A bankomnál pénztvisszahívást kértem a szolgaltatás nem teljesítése miatt. Ha a bankom nem tudja visszahívni, mit még lehet tenni ebben az esetben?

2023. febr. 20. 11:20
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
53%
Van számlád arról, hogy utaltál?
2023. febr. 20. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
75%
Hogyan fizetted átutalással vagy bankkártyával? Ha bankkártyával, akkor sima ügy. Átutalásos fizetés esetén lehet nem lesz egyszerű dolgod. Mekkora összegről van szó?
2023. febr. 20. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
68%
Ha bookingon keresztül ment a fizetéd akkor a pénz a bookingnál van. Ha számlaszámra elutaltad akkor egy balek vagy.
2023. febr. 20. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Van banki visszaigazolásom a kártyatranzakcióról. Számlát nem volt hajlandó kiállitáni a tulajdonos, többszor kértem bármilyen formában megerősiteni, hogy megérkezett a pénz, nem válaszolt. Booking ügyfélszolgáláton keresztül is vagy 2 hónapja probáltam ugyan ezzel a kérdéssel eredményt elérni, nem tudtak segiteni.
2023. febr. 20. 14:12
 5/11 anonim ***** válasza:
33%
Hát akkor buktad a pénzt... Tehetsz még feljelentést, de nem tudom, hogy tudnál-e belőle pénzt visszakpani, vagy többe kerülne-e a perköltség. A banki visszaigazolás lehetne a peralap és az üzenetek, amiket váltottatok, de továbbra is, lehet többet költenél rá, mint amennyit visszakapnál. Ne utalj számla nélkül...
2023. febr. 20. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Megadtam a kártyaadataimat a Booking weboldalán, és így levontak az összeget, de nem a Booking, ha jól értem, hanem a szállásadó közvetlenül kezelte a bankkártya adataimat.
2023. febr. 20. 14:48
 7/11 anonim ***** válasza:
100%
A banknál kérj visszatérítést a kártyás fizetésre.
2023. febr. 20. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
64%

6

Biztos hogy ez a bookingon történt nem pedig a bookingot masoló scam oldalon?

2023. febr. 20. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 NTBS ***** válasza:
A banknál próbálkozz.
2023. febr. 20. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%

ha kartyaval fizettel, akkor a penzed nem veszik el.


A banknal kerhetsz chargebacket es par nap alatt visszakapod a penzt.


Amugy a bookingnal is tegyel panaszt

2023. febr. 24. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!