Nagy Zsolt Miklósné kérdése:
A Wizzair törölte a járatot és felajánlotta az átfoglalást más idő pontra de nem lehet őket telefonon elérni.Az oldalukon már a jövő hónapra lehetne foglalni,de a már a megvett jegy árát hogyan lehet belefoglalni?Köszi a segítséget.
Figyelt kérdés
#átfoglalás #wizzair elérhetőség
2020. máj. 18. 19:58
1/2 anonim válasza:
Nekem sajnos nagyon rossz tapasztalatom van ezzel a légitársasággal.
Letöröltek egy járatot még egy éve, amikor még híre sem volt ennek a járványnak, és nekem sem vették fel a telefont, ímélekre nem válaszoltak.
Természetesen mondanom sem kell, hogy a pénzemet még most sem kaptam vissza.
Igaz, hogy 4500 forintról van szó, de van az a mondás, aki a kicsit nem becsüli, az a nagyot nem érdemli...
2/2 anonim válasza:
Nem telefonon kell visszaigényelni a pénzt vagy átfoglalni, hanem a neten. Belépsz a fiókodba és átfoglalni vagy visszaigényelni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!