Kezdőoldal » Utazás » Észak-Amerika » Az USA és Budapest között...

Az USA és Budapest között miért nincs közvetlen járat?

Figyelt kérdés
Ha azért mert nem lenne sok utas, akkor lehetne csak heti 1 járat oda vissza. Mikor megvolt anno a Malév akkor volt?
2016. ápr. 20. 21:25
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Malévnak volt járata Budapest-New-York.

Ez megszűnt még a Malév megszűnése előtt, de nem hiszem, hogy utas nem volt, inkább azért mert nem volt sok nagy gépe a Malévnak, így nem tudtak olyan rendszereséggel indítani gépeket, hogy az megérje.

Igény lenne rá, de jelenleg nincs Magyarországnak légitársasága, a fapados Wizzair pedig ilyen hosszú távra nem repül. Valamikor volt Delta járat Budapestre az USA-ból, azzal nem tudom mi lett.

2016. ápr. 20. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Köszi a hasznos választ! :))
2016. ápr. 20. 21:33
 3/11 anonim ***** válasza:
91%

Az a (nagy) gond hogy a New York-Budapest táv 4360 mérföld ami az Airbus 320 családnak már nagyon sok, a London City-ből közlekedő Airbus 318-as New York felé megáll Shannonban tankolni (és az USA bevándorlást elintézni). Visszafelé meg szinte porzik a tank mire leszáll. Budapestről ennyire kis gép kénytelen lenne mindkét irányban tankolni.


Ha meg nagyobb gépet (widebody) indítunk, azt meg is kell ám tölteni. A ferihegyi reptér még tízmillió utast sem fogad évente, a bécsi meg huszat és így is nyomokban van csak transzatlanti járat onnan is. Attól mert hetente egyszer repül a gép attól még a lízingcég tartani fogja a markát a 777-es vagy hasonló gépért és az nem kevés zseton.

2016. ápr. 20. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
32%
Budapest egy balkáni putri. Túl jelentéktelen ahhoz hogy lehessenek közvetlen járatok.
2016. ápr. 21. 06:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
48%

Valóban arról szól a dolog, hogy balkáni putri vagyunk.

Ha lenne rá esély, hogy bármilyen módon VERSENYKÉPES járatot lehetne indítani bármely amerikai város és BUD között, valamelyik amerikai légitársaság már ráugrott volna.

De amíg nincsen meg az a fajta fizetőképes kereslet, addig nincsen valós gazdasági alapja az ilyen próbálkozásoknak.

2016. ápr. 21. 08:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Az a gond hogy nincsenek rahordó jàratok. Amíg volt Malev, addig volt AA-nak is járata naponta, mivel a Malèv hozta az utasokat, akik Pesten szalltak àt. De mist szinte csak fapados van, ott meg nincs àtszàllàs, csak point to point jàrat.
2016. ápr. 21. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
38%
Halkan megjegyezném hogy a MALÉV egy rettenetesen béna banda volt, csődbe is ment. Például péntek este az utolsó járat Londonból a Wizz járata volt, tele is volt csurig az ingázó népekkel (akkor éppen én is).
2016. ápr. 21. 10:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Azonkívül annak ellenére hogy a Cathay Pacific-kel voltak egy szövetségben Bangkokba mentek a *A alapító Thai Airways-t etetni ahelyett hogy a CX-re toltak volna ezerrel Hong Kongba. Ennyire hülyék hogy lehettek.
2016. ápr. 21. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm! És esetleg Bécs-USA (bármely város) közvetlen járat van?
2016. ápr. 23. 16:59
 10/11 anonim ***** válasza:

> Köszönöm! És esetleg Bécs-USA (bármely város) közvetlen járat van?


Említettem neked futólag fönt hogy van: Newark, New York - Kennedy, Washington - Dulles, Chicago - O'Hare, Miami és Toronto.

2016. ápr. 23. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!