Mi történik ilyenkor? (Bővebben lent)
Tegnap foglaltam egy szállodai szobát Rómában,a következők szerepeltek a feltételek között:
A legtöbb szálláshely a foglalás garanciájaként kéri a hitelkártya-adatok megadását. Ennek érdekében hitelkártya-információit eljuttatjuk a lefoglalt szállodába és a kártyát ellenőrizhetjük...A szálláshely előzetesen ellenőrizheti vagy megterhelheti hitelkártyáját (néhány esetben visszatérítési lehetőség nélkül).
Nos, a problémám az lenne hogy ma reggel kaptam egy sms-t a bankomtól hogy sikertelen tranzakciót hajtott végre a szálloda,ami azért lehet mert nincs pénz a kártyámon.Ugye emiatt nem mondja vissza a szálloda a foglalásomat?
Köszönöm a gyors választ!
Igazából azért nem volt pénz rajta,mert nem használom ezt a kártyát,csak a diákhitel miatt csináltam,amit végül nem kaptam meg.Gondoltam majd később utalom a rá a szállodai szoba árát.
Tedd rá gyorsan amennyit le akartak venni és írj nekik e-mailt, hogy próbálják meg még egyszer.
Nekem is volt már ilyen (bár én a napi fizetési limitet értem el), de írtam nekik és másnap levették sikeresen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!