Kartago Tours oldalán februárban foglaltam “előfoglalási kedvezménnyel”… Azóta olcsóbban hirdetik az utat mindenféle kedvezmény nélkül. Ez vásárló megtévesztése?
Akkor sajnálom, nem értem a kérdésed. Vagy te nem érted a problémám.
Amúgy kérdésre kérdéssel válaszolni nem segítség.
Köszi!
Sajnos sok oldal pl booking is így működik.Sürget hogy csak egy szoba van meg öten nézik éppen.
Sajnos ilyen a marketing beleestél a csapdájába.
Honnan tudjam, hogy olcsóbb volt-e az akkori árnál? Fel volt tüntetve, az egyszerűség kedvéért, hogy most 1000 forint, 1100 forint helyett. 1100 forintért nem tudtam megvenni, mert csak a kedvezményes ár élt. Letelt a február, azóta 900 forint.
Csak kérdezem, ha ez nem, akkor mi számít vásárló megtévesztésének meg tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak?
Tudom, hogy csinálnak ilyet az online webáruházak, a Temut most ezért büntették agyon, hogy sürgeti a vásárlót. Akkor ez most tisztességes?
"Honnan tudjam, hogy olcsóbb volt-e"
vs
"most 1000 forint, 1100 forint helyett"
Tehát olcsóbb volt. Így nem tévesztettek meg.
"Letelt a február, azóta 900 forint."
Ez meg az így járás esete, a kettőnek semmi köze egymáshoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!