Kezdőoldal » Utazás » Előkészületek » Milyen papírokat kell elintézn...

Milyen papírokat kell elintézni és hol, ahhoz hogy külföldön munkát tudjak vállalni ? TB kártya,bankszámla,lakcímkártya,adózással járó dolgok,egészségügyi kártya,jogsi stb Sosem voltam a helyzet magaslatán, ha hivatalos dolgokat kellett intézni.

Figyelt kérdés

Itt a fontos/nélkülözhetetlen dolgokra gondolok, amiket feltétlenül meg kell csinálni, hogy majd ne kint érjen meglepetés.

Tehát egyáltalán hova kell menni, mit kell kérdezni, mert tényleg ebben a témában elég homály vagyok...

Mert most, ha felteszi a kérdést a hivatalban a biztonsági őr, hogy hova szeretnék menni, hova adjon sorszámot, akkor elkezdtem mesélni neki, hogy külföldön akarok munkát vállalni és mindent is el akarok intézni..nem tudom, hogy mennyire lehet rá hagyatkozni :D

Szóval akik végig járták már ezt az utat, azok tapasztalatait kérném szépen!


Esetleg ilyen kis okosságokat, kiegészítéseket, hogy érdemes mobil internetet venni (a biztonság kedvéért) meg ilyenek.


Nagyon szépen megköszönném, ha el tudnátok látni pár tanáccsal/információval!



2023. febr. 19. 15:20
 1/2 anonim ***** válasza:
2023. febr. 19. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Ha jól értem ennek csak a magyar oldala érdekel?
2023. febr. 20. 00:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!