Mi a teendő ha a buszos céggel elégedet vagyok de a sofőrrel nem? Kaptunk egy jó buszt rossz sofőrrel.
Elöször is bejelentést teszel a cégnél a söför viselkedése miatt - nem árt, ha több tanu is van, nem csak a te szavad.
Másodszor erre hivatkozva kérhetsz árcsökkentést, de nem kötelesek belemenni, követelni nem tudod.
HArmadszor, ha nem tetszik, legközelebb másik társaságot választasz, mert arra nincs lehetöség, hogy a sofört kiválaszthasd.
"a buszos céggel elégedet vagyok de a sofőrrel nem".
.
Hogyan is van ez? A sofőr nem a cég alkalmazottja volt?
Ha igen, akkor hogy lehetsz elégedett a céggel, ha nem, akkor hívjad fel a cég figyelmét, hogy nem ezt a kívülálló sofőrt alkalmazzák.
Ha a soförrel elégedetlen vagy, akkor jelenzd a fönökei felé, de emiatt neked nem "jár" árcsökkentés, esetleg a cég elengedhet valamennyit belöle, ha akar, de nem kötelesek erre.
Ha a céggel "harcolsz" (ez számomra úgy értendö, hogy te követelsz árengedményt, ök meg nem akarnak adni), akkor nem érdemes, te köteles vagy a teljes összeget kifizetni, mert erre szerzödtél.
(Gondolj bele, hányan lennének, akik, ha nem akarnak fizetni, ilyen vagy hasonló ürüggyel ki akarnának bújni ez alól!)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!