Booking.com oldalon a fizetés nem egyértelmű. Valaki elmondaná nekem egyszerűen? Telefont nem veszik fel, e-mail-re eddig csak a rendszer válaszolt.
"Az ön fizetési adatainál"ez van"Mi begyűjtjük a foglalás árát,így érkezéskor nem kell a fizetéssel vesződnie.Csak érezze jól magát!"
Fizetési részletek:Ön biztosította foglalását: MasterCard. A részletek automatikusan, a fizetési sémának megfelelően kerülnek levonásra a kártyájáról. Az Ön foglalását megerősítettük:2018. júl. 10. (26-án mennénk)És ekkor ez van írva!: A szálláshely az alábbi fizetési módokat fogadja el:Kizárólag készpénzes fizetés,hitelkártya nem elfogadott.Ön EUR pénznemben fog fizetni a szállásának, a fizetés napján aktuális árfolyam szerint."
A kérdésem:Levonja a booking a kártyáról és átutalja a szállásnak/vagy eurót vigyünk Horvátországba?
A szállásadó (nem szálloda) sem adott konkrét választ. Itt is szétnéztem,de 2014 a legfrissebb hozzászólás.
Köszönöm a választ!
Nekem még az utazás napján is azt az emailt küldték, hogy kint kártyával is rendezhetem a díjat.
Horvátországban egy utazási irodában kellett bejeletkezni (ez ott gyakori).
A hölgy készségesen mutogatott a bankautomatára, hogy ott felvehetem az eurót ! , mert kártyával persze nem lehetett fizetni!...
Képzelem milyen díja lehet kint eurót felvenni...
Szóval vigyetek eurót, de nekem az elöleget már itthon levonták a kártyámról.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!