Lefoglaltam egy balatoni hotelt a szállás.hu-n, egy nappal késobb visszamondtam, normális dolog, hogy a hotel tulajdonosa felhívott és koveteli az eloleg befizetését?
Ha a szerződési feltételekben az áll, hogy nem ingyenesen visszamondható, akkor bizony lehet, hogy neki van igaza. Attól függ, mi állt ott.
Tudod, a vendéglátósok jó része kedvezményt ad azoknak, akik előre foglalnak és vállalják, hogy nem mondjak vissza. Hiszen a no show egy komoly üzleti kockázat. A kockázatnak ára van. Neked az, hogy kevesebbet fizetsz, de ha nem mész, akkor is fizetsz. A másik opció drágábban foglalni a szállást, de lemondhatóan.
Nem kaptam semmiféle szerzodést. A szallas-hu oldalon az áll, hogy a lemondási feltételeket a hotel oldalán kell megnézni, errol a hotel weboldalán semmit nem találtam.
Végul a szallas.hu-n is lemondtam a foglalást, itt nem említették a foglalási díjat.
Lehet akkor jon elo, ha ott torténik a foglalás, de én nem az oldalukon foglaltam.
Nekem fura volt, hogy felhívott a hotel tulajdonosa és számon kérte tolem nem tul kedvesen, hogy miért mondtam vissza a foglalást, meg kérdezte, hogy melyik telepulésen foglaltuk le a másik szállást és amikor megmondtam, azt mondta rá, hogy te jézus mária!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!