Tapasztalat a Wizz Air emelt díjas telefonos ügyfél szolgálatával?
Nagyon speciális ügyekben érdemes csak keresni őket. Szerintem gyorsan felveszik, és segítőkészek.
De ilyen himihumi ügyben, hogy elütöttél egy betűt, úr helyett hölgyet írtál, vagy esküvő után egy nappal mész, ne hívd őket.
A problémáid 99%-át meg lehet oldani a weblapon nyomkodással.
A probléma, hogy a foglaláson az egyik női név elé MRS helyett MR került.
Ezt a weblapon nyomkodással nem sikerül kijavítanom, csak ha a névmódosítás menüt választom, de ez közel 30 ezer forintba kerül...
A GYIK-ban olvastam, hogy elütés javításához őket kell felhívni, és az ügyfél szolgálaton ezt ingyenesen végzik.
Ugyanakkor ha sokáig kell várakozni, zenét hallgatni, azt nagyon nem szeretem.
Kedves 4-es, Köszönöm a válaszod!
Akkor azt mondod, hagyjam a fenébe? Nem lesz gond a beszállásnál?
Írtam neked privátban a telefonálás kapcsán, az csak neked szól.
Tényleg ne aggódj az elírás miatt, egy időben én is rendszeresen írtam más nemet a saját nevem elé, sőt hobbi szinten a mai napig elütök a nevemben karaktereket. Senkit nem érdekel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!