Kezdőoldal » Utazás » Egyéb kérdések » Booking.com. Mi a teendő, ha...

Paradicsom31 kérdése:

Booking.com. Mi a teendő, ha nem jön a vendég?

Figyelt kérdés

Szállodában dolgozom nem régóta, és sajnos nem tudom, hogy mit csináljak, ha a booking.com-ról foglalt vendég nem jött, és a foglalását sem mondta le.


Nekem kell lemondanom a foglalást, de hogyan?

Ezt még eddig senki nem mondta el nekem, csak annyit, hogy mondjam le. De hogy, ha nem tudom? Segítsen valaki, légyszíves, mert egyik kollégámra sem számíthatok, mind ilyen nagyképű bunkó, oldjam meg magam..!!



2016. máj. 29. 17:18
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Bizonyára van valami csak számotokra hozzáférhető admin felület a booking.com-on. Abba bejelentkezel (elkéred a bejelentkezési adatokat attól, aki feltöltötte a hotelt az oldalra) és rányomod a vendégre, hogy nem jelent meg.
2016. máj. 29. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
57%
Főnököd nincs ?
2016. máj. 29. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Főnököm nem ért hozzá.
2016. máj. 30. 00:15
 4/5 anonim ***** válasza:
100%
belépsz extranetbe és NO SHOWra állítod a státuszát. ne felejtsd el megtenni mert különben a bookingnak utalhatod a jutalékot a meg nem jelent vendég után is.
2016. máj. 30. 03:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszi :) Végül jött a vendég.
2016. jún. 2. 14:22

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!