Egy befizetett fakultatív program után lehet reklamálni? Ha igen hol/kinél?
Üdv.
Vasárnap jöttem haza Görögországból. Volt egy fakultatív program amire befizettem. Egy hajós és buszos túra volt egy szigetre. A szigetre elérve nem is lett volna baj azonban a szigeten elkapott minket egy felhőszakadás. Az eső szerpentineket és autókat mosott el. A Magyar tv-ben is benne volt a pusztítás. A szigetről egy Görög katasztrófamentési akció során tudtunk eljönni egy komppal ami elvitt minket. Mivel a program 50 euró volt és gyakorlatilag az odaúton kívül semmit nem kaptunk így úgy gondolom hogy panasznak helye van. Az 50 euró kb 15.000 ft, nem aprópénz. Az eset után egyébként fel is fáztam azonban ezt ottani Görög orvos által kiállított papírral nem tudom igazolni. A befizetett 50 euró miatt azonban igenis szeretnék panaszt tenni de nem tudom kinek kell írnom levelet.
Ebben kérek egy kis segítséget.
Köszönöm
U.I.: A szervező iroda tudta hogy vihar lesz aznap a szigeten.
A program szervezőjének, vagy az értékesítőjének írj.
Ez tipikus vis maior, de ha nem futott le teljesen a program, akkor elvileg visszajár a részvételi díj részben, vagy egészben, attól függ mikor szakadt meg a program.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!