Dohában 55 percünk lesz átszállásra. Az iroda megnyugtat, hogy elég, hiszen nekik se lenne érdekük hogy az emberek lemaradnak a gépről. Próbált már valaki átszállni 55 perc alatt?










Én is Dohai átszállással szoktam repülni.
Hová mentek tovább?
Elviekben elég, de az európai járatok gyakran késnek így ennyivel csökken az átszállás lehetősége.
Dohában most két reptér van. Van a "régi dohai", és van az új dohai reptér (Hamad városrész)
Elvileg már a Qatar Airways az új terminálról üzemel, ez viszont a korábbi reptérhez képest ég és föld.
Jelenleg az új reptéren 1 terminál van, de épül a 2.terminál.
Az első terminál két vége között van kb 1,5 kilométer.
A,B,C részre vannak osztva.
Az európai járatok az A részre szoktak érkezni, Ázsia felé a B, Ausztrália,Új Zéland, India felé a C terület felől indulnak a gépek.
Ha szerencsétek van csak 400-500 métert kell gyalogolni, ha nincs és a szélső kapuktól indul a csatlakozás akkor kb 900-1000 métert kell sétálni. Az pedig a tömegen, üzleteken keresztül nem egyszerű.
Ha még üzemel a régi reptér, az bukta mert legalább 40perc az út ingajárattal.
(én 1x mentem így, hát mondhatom nagyon szopás volt)
Ha lekésed a gépet, akkor az ügyfélkapcsolati pultot kell keresni, vagy akár egy check in pultnál is lehet jelezni a problémát.
Ha önhibátokon kívül késitek le nincs gond, ha saját hibából pl el tévedtek akkor kötbér van az üresen maradt helyekre. Ennek megállapítása QR-ben, azaz Qatari Rialban történik. A Qatar Airways kőkeményen kiszabja ha alapos oka van rá.
4főre simán lehúznak 1200 USD-t, szóval nem szabad a sajt hibátokból a gépet lekésni. Mert ki kell fizetni és addig nem lehet tovább utazni.
Késésnél gyorsan át tudnak foglalni, nagyon kedves és szakképzett a személyzet. Angol nyelvismeret nagyon fontos.
Ha magasabb osztályon utaztok pl. Business akkor jogosultak vagytok a Premium Terminal használatra, ahol személyesen jön érted egy host és elkísér a géphez.
Economyn ilyen nincs, de térítés ellenében vagy mozgássérült utas esetén igényelhető.
A reptéren minden közérthetően ki van táblázva, bármelyik ott dolgozó tud segíteni.
Remélem sikerült segíteni!
Persze hogy segítettél,ilyenkor jól jön minden infó. Megveszem majd a vízumot előre,azzal se menjen el idő.. remélem mindenféle kártyák kitöltésével se kell majd nagyon pepecselni.
Srí Lankára megyünk egyébként.





Uhh..na az egy érdekes járat:)
Jaja amit lehet itthon el kell intézni.





Nem!
De az egy tipikus vendégmunkás járat.
Qatarban kb 2,5 millió vendégmunkás van.
Maláj,Srilankai,Indiai,Pakisztáni...kb olyan mintha egy munkásszállító Ikaruson közlekednél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!