Kezdőoldal » Utazás » Egyéb kérdések » Foglalás után a booking.com...

Foglalás után a booking.com miért akart levonni a kártyáról 26000ft-ot?

Figyelt kérdés
Sehol nem írja, hogy le kellett volna vonnia...
2013. ápr. 20. 20:12
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Vannak olyan szállodák, mely a foglalás után, a foglalás biztosítása miatt megterheli a számládat bizonyos összeggel azért, hogy megbizonyosodjon róla, hogy van pénzed. Általában Angliában és Franciaországi szállásoknál bevett szokás ez, de máshol is előfordul. Erről nem a booking.com tehet, mindig el kell olvasni a szálloda külön felhívását a lap alján.
2013. ápr. 20. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Sajnos ilyennel nem találkoztam. Azt írja, hogy semmivel nem terhelik a számlámat (mármint a booking.com részéről), semmi olyat nem írt, hogy előleget kér.Első ilyen foglalás lett volna, de így most nem tudok mit kezdeni vele.
2013. ápr. 20. 20:26
 3/11 anonim ***** válasza:
Amikor kiválasztottad a szállást, akkor végig kell nézni a leírást és az az után lévő fontos információk részt, ott szokott lenni a szálloda közleménye. A kártyát soha nem a booking.com, hanem a szálloda terheli meg, sokszor közlés nélkül. De nem leemeli a pénzt, csak zárolja, amíg meg nem érkezel. Meg nem érkezés esetén pedig levonja általában az első 1-2 éjszaka árát "bánatpénz" gyanánt.
2013. ápr. 20. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
Befejezem tehát az információt: csak néhány napra zároltak egy kisebb összeget, de nem vonnak le semmit. A szállodai tartózkodás költségeit Te fogod kifizetni helyben.
2013. ápr. 20. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

Most már tudod, hogy emiatt olyan kártyát célszerű megadni itt, amin nincs pénz. Már ha van ilyenre lehetőséged.

Néha esetleg problémáznak, hogy nem tudtak zárolni és adj másikat, de sokszor még ez sincs. Mármint persze az olyan szállásnál ahol nem kell előre fizetni. Ha mégis problémáznának, még mindig ki lehet javítani azt a kártyaszámot, de nem mindig szoktak.

2013. ápr. 20. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Szerencsére olyan kártyát adtam meg, amin semmi pénz nem volt, direkt ilyen célokra.
2013. ápr. 21. 09:50
 7/11 anonim ***** válasza:

Ez kisstílű csirkefogókra jellemző. Csak azt éred el vele, hogy komolyabb szálláshelyen nyílvánosan megszégyenítenek, megérdemelten.

Úgy látszik, nem érted a rendszer lényegét.

2013. ápr. 21. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

"Úgy látszik, nem érted a rendszer lényegét."


Ők se. Ha azt írják, hogy nem kell előre fizetni, akkor nem kell előre fizetni. Nekem ne akarja tesztelgetni senki, hogy van-e elég pénzem.

Nem is volt még ebből gond. Ha lett volna, akkor írnak, hogy bocsi, kérünk másik kártyát. Szerencsére nem kértek :) Nem fognak emiatt senkit megszégyeníteni amúgy, nem tudom mit gondolsz! Ők szolgáltatnak, nem szégyenítik a vendégeket...

2013. ápr. 21. 22:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:

"Ez kisstílű csirkefogókra jellemző."

Miért? Azért, mert csak akkor teszek a kártyára bizonyos összeget, amikor szükségem van valamire a netről?

2013. ápr. 24. 15:56
 10/11 anonim ***** válasza:

Ne próbáld félremagyarázni... Te írtad: " olyan kártyát adtam meg, amin semmi pénz" pedig most megtudtad, hogy a cégnek ez a rutinja: zárol egy kisebb összeget (egy éjszakának megfelelőt, akkor is, ha két hétre foglaltál).

Mindezt pedig azért, mert sokan foglalnak szállodát, a szálloda ezért nem adja ki senkinek, aztán egyszerűen nem jelennek meg... Így hát a szálloda azt az éjszakát elvesztette. Emiatt alakult így ki, szinte az egész világon egyformán alkalmazza mindenki.

Te tehát már megtudtad, hogy meg kell adni, mégis az 5-ös válaszoló zsigerből gazember megoldása mellett döntöttél.

Rutinellenőrzésen fennakadhatsz, én nem tudnám elviselni a szégyent...

2013. ápr. 25. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!