A cessna 208 as repülőről van oldal ahol leírják a teknikai paramétereket?
Crew 1
Passengers 9
Propulsion 1 Turboprop Engine
Engine Model Pratt & Whitney Canada PT6A-114
Engine Power 447 kW 600 shp
max. Speed (vne) 324 km/h 175 kts 201 mph
Service Ceiling 8.443 m 27.700 ft
Rate of climb 370 m/min 1215 ft/min
Range 1.796 km 970 NM 1.116 mi.
Empty Weight 1.752 kg 3.862 lbs
max. Takeoff Weight 3.629 kg 8.000 lbs
Wing Span 15,88 m 52,1 ft
Wing Area 25,9 m² 279 ft²
Length 11,46 m 37,6 ft
Height 4,32 m 14,2 ft
First Flight 09.12.1982
Nem ugyanaz vagyok, de:
Súlyok
Maximum rámpa Tömeg
£ 8035 ( 3645 kg )
Maximális felszálló tömeg
£ 8000 ( 3629 kg )
Maximális leszálló súly
£ 7800 ( 3538 kg )
Használható Üzemanyag kapacitás
Súly
Kötet
£ 2224 ( 1009 kg )
332 gal ( 1257 l )
Általában felszerelt Üres súly
£ 4725 ( 2143 kg )
Hasznos terhelés
£ 3310 ( 1501 kg )
Legnagyobb hasznos teher
£ 3075 ( 1395 kg )
A teljes üzemanyag-teher
1086 £ ( 493 kg )
Teljesítmény
Maximális utazósebesség
186 ktas ( 344 km / h )
Maximális távolság
932 nm-es ( 1726 km )
Felszállás
Felszállás Távolság
Ground Roll
2055 ft ( 626 m )
1160 ft ( 354 m )
Leszállás
Leszállási úthossz
Ground Roll
1625 ft ( 495 m )
715 ft ( 218 m )
Maximális üzemeltetési magasság
25.000 ft ( 7620 m )
Maximális emelkedési sebességet
1234 fpm ( 376 MPM )
Maximum Speed Limit
175 Kias ( 324 km / h )
Stall Speed
61 kcas ( 113 km / h )
Bocsi a sok kérdésért, de azt nem tudjátok mennyibe kerül?
Illetve ,hoyg le tud e szállni füves pályán?
Elvileg le tud szállni füves pályán.
Az ára változó, gyártási időtől, felszereltségtől függ. Egy 1985-ös gyártásút nemrég hirdettek meg 1,2 millió USD-ért. Az kb. 270 millió forint. Plusz szállítás, vámot is kell rá fizetni, mert Amerikából kell venni.
Itt van: [link]
Ja, és át kell alakítatnod, mert Európában egymotoros géppel 9 személynél többet nem szállíthatsz. Ez a gép 10 személyes. És az se felejtsd, hogy mivel egymotoros, ezért fizető utast nem szállíthatsz vele éjjel és felhős időben. Tehát max. a nyári hónapokban repülhetsz vele fizető utasokkal... így is megérné?
A gép egy óra alatt kb. 200 liter kerozint fogyaszt. 1 liter kerozin (JET-A1) Pécsen ( [link] ) 545 forint/liter. Tehát egy óra repülés neked, ha csak az üzemanyagot nézzük 109 ezer forintodba fog kerülni. Emellett a repülőgépet kötelezően át kell vizsgáltatni 100 óránként szerelővel. Ezt az átvizsgálást akkor is meg kell csinálni min. évente, ha a repülő végig hangárban volt, és egy percet sem repült. Itt találsz árakat: [link] A Caravan a 208-as. Az 7000 dollár. Az majdnem 1,5 millió forint. Ezt elosztva 100 órára 15 000 forint. Tehát egy órányi repülésre költened kell kb. 125 ezret akkor is, ha tied a repülő, és nem bérled valahonnan. Plusz költened kell hangárra, pilótákra, a hajtóművet meg majd 2-3000 repült óra után el kell küldeni a gyárba átvizsgálásra (az is pár millió forint), vagy dobhatod ki a kukába.
Csak nem ezt kéred karácsonyra? :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!