Kezdőoldal » Utazás » Egyéb kérdések » Újzélandra-Magyarországról...

Újzélandra-Magyarországról vannak nyári odautazós táborozós munkák? Esetleg nem diákoknak? Tudtok ilyesmiről valamit?

Figyelt kérdés
Én és a barátom szeretnénk külföldön( újzélandon) dolgozni ám előtte szeretnénk kicsit megnézni magunknak ezt a helyet. Én diák vagyok ő már dolgozik így kicsit nehezebb. Ha tudtok olyan helyet kérlek értesítsetek.

2013. jan. 28. 19:44
 1/4 anonim ***** válasza:
Miért pont Új-Zéland? Még nehezebb bejutni, mint Ausztráliába. Szigorú pontrendszer, ráadásul rohadt messze van mindentől. Még Ausztrália legalább 3-3,5 óra repülőútra van. Amit ott megkeresel nyári munkával, azt elköltöd repülőjegyre. Nyári munkára itt az egész EU. Szabad mozgás, munka, stb.
2013. jan. 28. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Gond az, hogy amikor nálunk nyár van ott tél, szóval nehéz ott télen idénymunkát kapni.

Egyébként Új-Zélandnak van egy programja, aminek a lényege, hogy dolgozzol egy farmon, cserébe kapsz szállást és ételt. [link]

Viszont tényleg messze van és a legolcsobb repjegy 1000 Eurótól kezdődik.

2013. jan. 28. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Új Zélandra nyáron return jegy 2000 Euro körül van, és ezek is 30-50 napos előfoglalásra érvényesek.


Szigorúak a munkavállalási szabályok az országban, így szezonális munkára okafogyott ötlet kiutazni.

2013. jan. 28. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
az a lényeg hogy minél messzebb legyen, de köszi a válaszokat, azt hiszem jobban megéri nem season work-kel kimenni hanem ala nature. Köszi mindenkinek a válaszokat
2013. jan. 29. 14:36

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu