Mennyire veszélyes az éjszakai repülés?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
:D vicces a kérdés.
mi van ha felhöben repül a repülö? a repülés szerintem 80% felhökben, felhök felett történik.
Ezért is van szükség sokfajta navigációra. A pilóták nem kormányoznak mint egy buszt, hanem a navigáció alapján mennek. maga a gépnek is van radarja de a földi irányítás is folyamatosan adja a radar információkat és más infokat.
ezért nem veszélyes, mert nem kell hogy kilásson a pilóta ahhoz hogy tájékozodjon.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A villámoktól nem érdemes tartani, mert a repülő egyfajta Faraday kalitka, a benne tartózkodókat nem éri áramütés, ahogy egy személyautóban sem.
Azzal, hogy félsz, csak a magad dolgát nehezíted meg. NÉZD A TÉNYEKET: hány utasszállító zuhant le mondjuk a Malév kötelékében? Évtizedek alatt egy sem. Egyetlen gép volt, amit lelőttek egy vállról indítható rakétával, de az a 70-es években volt, a nem túl békés közel-keleten.
Fogd már fel, hogy a repülés nagyságrendekkel biztonságosabb, mint az autózás. Be szoktál szarni az M7-esen? Ugye nem? Nahát...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Egyébként ha villám csap a gépbe akkor sincs semmi, a statisztika szerint MINDEN kereskedelmi járatot (utasokkal) évente 1x villámcsapás ér. A gép az áramot jól vezető alumíniumból készült, az alkatrészei, és az utasok teljesen védve vannak (Farraday-kalitka), valamint az érzékeny műszerek túlfeszültség ellen védve vannak.
(nagybátyjám pilóta)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
És pl ha bármilyen okból kifolyólag vmelyik műszer vagy alkatrész meghibásodik, akkor van azt helyettesítő alkatrész? Vagy egyáltalán hogy teszik még biztonságosabbá a gépeket?
(köszi az eddigi válaszokat)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A másik meg az hogy ha villámcsapástól lezuhannának a gépek akkor szerinted mennyien utaznának velük?
Kicsit gondolkodj.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A gépeket repülések előtt szigorúan ellenőrzik, és ha nincs minden rendben nem repülhet. A pilóta nem fog egyik gépen sem alkatrészt cserélni, vicces lenne ha egy fél turbinával olajosan rohangálna az utasok közt! :)
Nézd meg ezt a videót, és nyugodj meg! :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!