Kezdőoldal » Utazás » Egyéb kérdések » Internetes utasfelvétel után...

Internetes utasfelvétel után lehet járatot törölni WizzAir-nél?

Figyelt kérdés
Van egy foglalásom retúrjegy Budapest-London járatra 3 személyre, viszont végül csak 2 utazik haza. Lehetséges valahogy visszaigényelni a pénzt, vagy azt már hagyjam úgy? És 1 feladott poggyászt állítottam be, pont annak a személynek, aki hazafele már nem megy. Attól függetlenül még a másik 2 személy feladhat poggyászt a 3. személy jegyével?
2011. dec. 2. 15:16
 1/3 anonim ***** válasza:

A poggyász csak a személlyel utazhat. Vagyis ha a személy nem utazik, arra nem adható fel poggyász.

Emellett a törlés attól függ, hogy mikor utaznátok.

2011. dec. 2. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Poggyasz csak a gazdajaval utazhat. Es igen,torolhetnel,ha meg nem csekkoltal volna be,de internetes utasfelvetel utan mar nem teheted ezt meg,ahogy semmi mast sem. A penz mar eluszott.
2011. dec. 2. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
nem, a visszafele járatra még nem csekkoltam be, csak az idefele vonatkozóra, szóval majd a telefonos ügyfélszolgálaton megpróbálom:) és sztetek van rá lehetőség h a poggyászt átrakják?:)
2011. dec. 3. 06:52

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!