Stella0524 kérdése:
Milyen országos szervezetnél lehet reklamálni, ha az utazással problémánk volt?
Figyelt kérdés
Tunéziába utaztunk a Medinával, és hát nem azt kaptuk amit vártunk. (10 órát késett a repülő, a szállodai szobával problémák voltak) Az utazási iroda nagyon sajnálj, de ez van. Nem szeretném ennyiba hagyni a dolgot, és most akarok levelet írni nekik. Milyen szervezetet írhatok a levélbe, akinél tudok ilyen problémával fordulni? (fogyasztóvédelem?)Szeretnék hiteles lenni, és azt szeretném, hogy komolyan vegyenek!
Előre is köszi a válaszokat!
2011. szept. 3. 09:35
1/8 anonim válasza:
Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület
1138 Budapest, Dagály utca 11.
Telefon: 06 1 311 7030 Fax: 06 1 331 7386
E-mail: ofeiroda@t-online.hu ofebp@t-online.hu
2/8 anonim válasza:
(az utolsó sorban 2 drb. e-mail cím van)
3/8 anonim válasza:
Mi köze van az utazási irodának, a repülő késéséhez???
4/8 A kérdező kommentje:
Csupán annyi, hogy az utazási iroda köt szerződést a repülőgép társasággal,és nem én. Tehát ők garantálják közvetlenül az én repülésemet.
2011. szept. 3. 18:40
5/8 anonim válasza:
Az a köze, hogy az utast a késésért kárpótlás illeti. Nem is tudtál róla ?
6/8 anonim válasza:
...csak nem az utazási irodától!
Nem is tudtál róla??
7/8 anonim válasza:
De igen. Az utas, ha utazást rendelt egy utazási irodától, akkor vele tárgyal. Aztán ők ott hajtják be, ahol akarják vagy tudják.
8/8 A kérdező kommentje:
Én is így gondolom...
2011. szept. 7. 19:55
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!